Netflix CEO'su Reed Hastings: "Batırdım"

Netflix'in CEO'su ve kurucusu Reed Hastings, kişisel bloğuna koyduğu bir yazıyla son dönemde gerçekleştirdikleri fiyat artışları için özür diledi.

Yazısına "Batırdım. Herkese bir açıklama borcum" var diyerek başlayan Hastings, "Geçmiş başarıma kapılarak kibirlendim. Fakat hatamı daha sonra anladım. Hizmetimizi zamanla daha kaliteli hale getirmiştik. " dedi.

Netflix CEO'su yapılan zam sonrası şiddetlenen müşteri şikayetleri ve düşen hisse senedi fiyatları nedeniyle zor günler geçiriyor.

Aynı zamanda müşterilerine DVD kiralama hizmeti sunan Netflix, internet hizmetiyle DVD kiralama hizmetini birbirinden farklılaştırmayı planlıyordu. Bu da bu iki hizmeti tek bir fiyat üzerinden ödeyen müşterilerin daha fazla para vermesi manasına geliyordu.

Hastings, bu yanlıştan geri döndüklerini, artık faturalarda iki ayrı hizmet birimi gözükeceğini fakat hizmet bedelinin şu ankiyle aynı kalacağını bildirdi.

Yazısının sonunda "Güveninizi kazanmak için tekrar çalışacağız. Bir gecede olmayacağını biliyoruz. Aksiyon sözcüklerden daha çok ses çıkarır. Fakat sözcükler insanların anlamasını sağlar " diyen Hastings, özrünün kabul edilmesini istedi.

Toplamda 24 milyon abonesi olan Netflix, yeni ücretlendirme dolayısıyla birkaç haftada 1 milyon abone kaybetmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.