Samsung, sürdürülebilirliği en yüksek teknoloji şirketi oldu

Samsung Electronics, Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi (Dow Jones Sustainability Index - DJSI) Yıllık İncelemesinde, dünyada sürdürülebilirliği en yüksek olan teknoloji şirketi ilan edildi.

Samsung'dan yapılan açıklamada, Samsung Electronics'in 52 şirket arasında en yüksek sürdürülebilirlik değerlendirmesini toplam 86 puanla elde ettiği belirtildi.

Açıklamada, Samsung'un kurum genelindeki ekolojik yönetim girişimlerini takdirle karşılayan DJSI incelemesinin, şirketin İklim Stratejisi, Çevresel Raporlama ve Ürün Koruma konularındaki liderliğini özellikle vurguladığı, 2011 yılının ilk yarısı itibariyle Samsung'un üretim tesislerindeki sera gazı emisyonununu, 2008 düzeylerine göre yüzde 38 oranında azalttığı ve böylece 2013 yılındaki yüzde 50 azaltma hedefini aşabilecek seviyeye ulaştığı kaydedildi.

Şirketin aynı zamanda dünya genelinde 60'dan fazla ülkede geri dönüştürme ve geri alma programları yürüttüğü, bu bağlamda, hali hazırda Samsung Doğrudan Geri Dönüştürme Programının, Kuzey Amerika'da 1.150'nin üzerinde noktaya yayıldığı ifade edildi.

Samsung Electronics İş Ortağı İşbirliği Merkezi yöneticisi ve idari Başkan Yardımcısı Byungsuk Choi, konuya ilişkin değerlendirmesinde, ''Bu sonuç Samsung tarafından benimsenen; çevreyi koruma ve ekonomik performans oluştururken aynı zamanda da faaliyet gösterdiğimiz kitlelere katkıda bulunarak pozitif bir değer sunabileceğimize ilişkin inancın bir göstergesidir'' dedi.

Kaynak: AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.