VMworld 2011 İstanbul’a geliyor

VMware Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa’da geçtiğimiz aylarda büyük yankı uyandıran VMworld 2011’e katılma şansı bulamayan kurum ve yöneticiler için VMworld Snapshot adlı bir etkinlik düzenliyor.

Kurumlar için, kullandıkları IT ortamlarının daha kolay, daha esnek ve daha maliyet etkin olması günümüzde büyük önem taşıyor. Bulut Bilişim günümüzde artık sadece IT bölüm ve yöneticileri için değil, aynı zamanda şirketler için de çok stratejik bir araç olarak öne çıkıyor. VMworld Snapshot'ta son dönemde tüm dünyada kurumların ajandalarında en üst sıralara yerleşen ve yakın gelecekte belki de iş yapış biçimimizi kökünden değiştirecek olan bulut bilişimdeki son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak.

VMware, gazeteci Serdar Kuzuloğlu moderatörlüğünde düzenlenecek olan VMworld Snapshot adlı etkinlikle VMworld 2011'de yapılan en önemli duyuruları, etkinliğe yurt dışında katılma şansı bulamayan kurum ve kuruluşlarla paylaşmayı amaçlıyor. Gün boyu ana ve parallel oturumlarla devam edecek etkinlikte konunun uzmanları kurumların bulut bilişim stratejileri, iş dünyasındaki dönüşüm ve değişim çalışmaları aktaracak, IT işlemlerinin nasıl daha iyi ve daha kolay hale getirilebileceği ve bu değişimin nasıl daha düşük maliyetlerle hayata geçirilebileceği konusunda bilgiler verecek. Etkinlikte ele alınacak konular arasında vSphere 5.0, vCloud Director 1.5 vCenter SRM 5 and vShield 5 ürünleri, masaüstü ve son kullanıcı stratejileri yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.