Tokyo Motor Show nefesleri kesti!

Dünyanın otomotiv devlerini buluşturan ''Tokyo Motor Show 2011'', Japonya'nın başkenti Tokyo'da başladı.

Japonya'dan 14 firmanın 15 ayrı markayla katıldığı etkinlikte, dünyanın çeşitli ülkelerinden aralarında Mercedes, BMW, Audi, Peugeot gibi önemli firmaların da yer aldığı 19 firmanın 22 ayrı yeni modeli yer aldı.

Tasarımları, iç dizaynları, motor özellikleriyle birbirinden ilginç modellerin görücüye çıktığı Tokyo Motor Show, 11 Aralık'a kadar gezilebilecek.

Çevre duyarlılığı yüksek elektrikli ve hibrit otomobillerin ağırlıklı olarak sergilendiği etkinlikte, katılımcı firmalar kendi geliştirdikleri son modelleri dünya basınına tanıtı.

İnsansı robot ASIMO şov yaptı

Etkinliğin ev sahiplerinden Honda, en son geliştirdiği iki kişilik spor cosept modeli EV-STER'in tanıtım şovunu dünyanın en gelişmiş insansı robotu olan ASIMO ile yaptı.

Honda CEO'su Takanobu İto ile sahneye gelen ASIMO önündeki masa üzerine konulan şişenin kapağını büyük bir ustalıkla açarak içindeki meyve suyunu bardağa boşalttı. ASIMO daha sonra meyve suyu dolu bardağı Honda CEO'su İto'ya ikram etti.

Kendisini izleyen basın mensuplarını selamlayan ASIMO alkışlarla sahneden ayrıldı.

Tek kişilik arabaların da yer aldığı ekinlikte dikkat çeken modellerden biri de Toyota firması tarafından geliştirilen, ''Fun Vii'' oldu. Aracın dış kısmında uygulanan teknik sayesinde gövde bölümüne istenilen görüntünün yüklenebildiği aracın rengi de rahatlıkla değiştirilebiliyor.

Her kısmı elektronik sistemlerle donatılmış Toyota Fun Vii'nin işlevlerini aracın dışından da akıllı telefonlar veya tablet bilgisayarlar aracılığıyla kullanmak mümkün. Otomobillerin yanı sıra yarış motorları, oto elektronik sistemleri, yedek parçalar, oto aksesuarları gibi birçok ürünün yer aldığı etkinliği yüz binlerce kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.