Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı'nda Charlene Li vardı

Sosyal medya ve teknolojileri konusunda dünyanın en büyük otoritelerinden biri olarak kabul edilen Charlene Li, Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı kapsamında İstanbul’daydı.

Turkcell, iş dünyasını ve çalışanlarını dünyaca ünlü uzman konuşmacılar ile buluşturmaya devam ediyor. Turkcell Akademi'nin düzenlediği ve çok ilgi gören Pazarlama Konferansları'nın dördüncüsü bugün Conrad Hotel'de gerçekleşti. Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı'nın bu seneki konuğu, 2010 yılında Fast Company tarafından "İş Dünyasının En Yaratıcı 100 Kişisi"nden biri olarak gösterilen sosyal medya uzmanı Charlene Li oldu.

"Daha iyiye gitmek için sosyal medya önemli bir kanal…"

İnteraktif medya ve pazarlama, yükselen teknolojiler üzerinde rehberlik eden etkili bir düşünce lideri Li, Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı'nda sosyal ağların geleceği ve değişen dünyada kazanmanın sırlarını anlattı. Charlene Li, "Sosyal teknolojilerin ve medyanın hüküm sürdüğü dünyada başarıya ulaşabilmek için iki şeyi baştan kabul etmek gerekiyor: Müşteri her zaman bir adım önde olacak ve şirketler hiçbir zaman yüzde yüz kontrole sahip olamayacak. Şirketler sosyal medyadaki tartışmaların içinde olmak ve onlara yöne verebilmeyi istiyorsa, dürüst ve olabildiğince şeffaf olmaları gerekiyor. Sosyal medya bize işlerimizi nasıl daha iyiye götürebileceğimiz konusunda yön verebilecek çok önemli bir kanal. Ama yöntem çok daha önemli: mesaj verip durmak yerine diyaloga girin, şirket gibi değil insan gibi iletişim kurun ve sürekliliğe önem verin. Müşterilerinizi dinleyin ve onların fikirlerini inovasyona çevirerek, kendinizi daha iyiye götürün. Tartışmalar yaşandığında bırakın müşterileriniz sizi savunsun. Çünkü en iyi 'pazarlama' müşterilerinizin yaptığıdır" dedi.

Charlene Li, davetlisi olarak geldiği Turkcell'in sosyal medyada başarısına örnek olarak Twitter üzerinde farklı hedef kitlelere hitap eden farklı hesaplarla iletişim kurmasını gösterdi. Ayrıca Turkcell'in son dönemdeki "Hayat Paylaşınca Güzel" söylemini, "paylaşmayı" odağa aldığı için çok başarılı bulduğunu söyledi. Lokasyon tabanlı uygulamaların pazarlama anlayışını değiştirmekte olduğunu ifade eden Li, geleneksel kontrolcü anlayışın yeni medyada işlevsiz kaldığını ve şirketler için başarıya giden yolun insani iletişimden ve "Açık Liderlik"ten geçtiğini dile getirdi.

"Dünyaca ünlü isimleri ağırlamaya devam edeceğiz"

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Meltem Kalender Öztürk "Yaptığımız tüm çalışmaların temelinde "birbirimize değer katmak" felsefesi ve "fark yaratmak" arzusu yatıyor. 2009 yılında gerçekleştirmeye başladığımız Pazarlama Konferanslarımızı iş dünyasına da açtık. Alanlarında dünyaca ünlü uzmanları, hem Turkcell çalışanları hem de iş dünyası ile buluşturuyoruz. Bugün ABD'nin en önemli danışman şirketlerinden Altimeter Group'un kurucusu Charlene Li'den sosyal medya konusunda ufuk açıcı bir konuşma dinledik. Turkcell Akademi olarak, iş dünyasına değer katan liderleri konuk etmeye, ekosistemimizde fark yaratmaya devam edeceğiz" dedi.

Turkcell Akademi'nin Pazarlama Konferansları, daha önceki senelerde Amerikan başkanlık seçimlerinde Obama zaferinin arkasındaki isim olarak tanınan David Plouffe, dünyanın en önemli 10 düşünce adamından biri olarak gösterilen Dan Ariely ve ünlü Amerikalı sosyolog Malcolm Gladwell'i ağırlamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.