Twitter yeni tasarıma geçiyor

Mikro-blog sitesi Twitter'ın yeni versiyonu bazı kullanıcılara açıldı.

Yolunda giden bir web sitesinde yeni tasarıma geçmek çok büyük riskdir, fakat Twitter anlaşılan risk almayı seviyor. Bu sene Ağustos ayında tasarımını değiştiren Twitter, yıl bitmeden bir kez daha kabuk değiştiriyor.

Twitter'ın yeni tasarımındaki yeni menü Ana Sayfa, Baülan, Keşfet, Ben ve Tweet'ten oluşuyor. Ana Sayfanızda tweet akışınız sağ tarafa alınıyor, geri kalan tüm özellikler de sol tarafa. Sağ taraftaki geniş sütunda akan tweetlerinizi takip ederken fotoğrafları ve videoları da akış üzerinde görüyorsunuz.

Bağlan ekranında ise artık kişi arama ve sizden bahsedenler bir arada bulunuyor. Örneğin bir kartvizitte ya da reklam panosunda gördüğünüz Twitter adresini buraya yazarak hakkında daha fazla bilgi alabiliyor, hesabı takip etmeye başlayabiliyorsunuz. Aynı zamanda sizden bahseden tweetler de bu ekranda görünüyor.

Keşfet ekranı ise Twitter'ın imzası haline gelen hashtag ve Trending Topic (Gündem) kavramlarına artık geniş yer ayrıldığının göstergesi. Simgesi de zaten "hashtag" olan Keşfet bölümünde Gündem bölümündeki konuları ve bu konuların neden Gündem olduklarını görebiliyorsunuz.

Yeni Twitter tasarımına herkesten önce geçmek için yapmanız gereken ise iOS veya Android kullanan telefonunuzdaki Twitter uygulamasını güncellemek. Twitter ekibi, mobil uygulamasını güncelleyen kullanıcıları, yeni tasarıma herkesten önce geçireceklerini belirttiler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.