Angry Birds Facebook'ta uçacak

Kısa zamanda fenomen haline dönüşen Angry Birds oyunu Facebook’a da geliyor.

iPhone, Android ve Symbian gibi mobil platformlar aracılığı ile milyonlarca hayran kitlesine ulaşan ve geçen sene içinde Google Chrome tarayıcıları ile web ortamına taşınan Kızgın Kuşlar'ın yeni adresi Facebook olacak.

Angry Birds oyununun yapımcısı Finlandiyalı Rovio, 14 Şubat Sevgililer Günü'nde Endonezya'nın başkenti Cakarta'da büyük bir tanıtım organizasyonu yapmaya hazırlanıyor.

Bu tanıtım organizasyonunda Facebook için geliştirilen Angry Birds oyunu resmen duyurulacak. Facebook üzerinden ücretsiz oynanabilecek olan Angry Birds oyununun 2011 yılında Sevgililer Günü'nde yayınlanan Angry Birds Valentine's Edition olması bekleniyor.

Bu tanıtım için Endonezya'nın seçilmesinin nedenleri arasında 43 milyon kullanıcı ile Facebook'un en popüler olduğu 3. ülke olmasının payı büyük. Rovio'nun bu tanıtım sırasında yeni oyunlarını da duyurarak Asya pazarına verdiği önemi göstermesi bekleniyor.

Rovio, tanıtım organizasyonu için "Angry Birds coming to Facebook!" adıyla oluşturduğu etkinlik ile en büyük Facebook etkinliğine imza atmayı hedefliyor.

Rovio Angry Birds resmi Facebook sayfasının hayran sayısı ise 13 milyonun üzerinde.

Cakarta son dönemde teknoloji şirketlerinin gözde şehirleri arasında yer alıyor. BlackBerry için bile izdiham'ın yaşandığı Asya'nın gözde kenti, bakalım Angry Birds'e aynı ilgiyi gösterecek mi?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.