SAS Customer Intelligence çözüm ailesi alanında lider

İş analitiği yazılım ve hizmetleri alanında dünya lideri ve iş zekası pazarındaki en büyük bağımsız şirketi konumunda olan SAS, Forrester tarafından yayınlanan 2012 yılı ilk çeyrek "Forrester Wave: Cross-Channel Campaign Management Platforms" raporunda Customer Intelligence çözüm ailesi ile lider oldu.

Geçmiş raporlarda da lider konumunda olan SAS, yeni rapora göre optimizasyon, analitik, raporlama, uygulamanın kullanım kolaylığı, SAS'ın kurumsal stratejisi ve finansal gücü alanlarında en yüksek skorları elde etti.

İş analitiği yazılımları sağlayıcısı ve entegre pazarlama yönetimi alanında lider olan SAS, rapora göre "optimizasyon, etkileşim yönetimi, analitik ve çapraz kanallı entegrasyon alanlarında engin beceriler" sergiledi. Forrester'ın raporunda, "SAS'ın Assetlink program planlama özelliklerinin; iş zekası çözümüne hızlı entegre olma özelliği, şirketin optimizasyon, analitik ve kampanya tasarlama konularındaki ileri düzeydeki çözümlerini tamamladığı belirtildi.

SAS, pazarlamanın strateji ve planlama, bilgi ve analitik, çapraz kanalların yönetimi ve etkileşimi ve müşteri deneyimi gibi önemli alanlarına yönelik kapsamlı çözümler sunuyor. Konuyla ilgili olarak SAS Türkiye Genel Müdürü Gökhan Nalbantoğlu; "SAS, Çapraz Kanallı Kampanya Yönetimi alanında (Forrester 2012) ve Entegre Pazarlama Yönetimi alanında (Gartner 2011) lider olarak analistlerin de onayını kazandı. Sektörün bizi bu şekilde konumlandırması SAS'ın müşterilerinin pazarlama yöntemlerini operasyonel mükemmellik, çok kanallı hareketli kampanyalar ve güvenlirlik sunan entegre bir pazarlama yönetimi yaklaşımı ile değiştirmeye verdiği önemin daha da gözler önüne seriyor." şeklinde konuştu.

SAS'ın iş zekasına yönelik konumlandırma ve kurulum seçenekleri arasında müşterinin tesisinde hosting seçeneği ile hizmet olarak yazılım (SaaS) seçeneği de yer alıyor. SAS, 2011'de Gartner'ın Çok Kanallı Müşteri İlişkileri Yönetimi Kampanyası Yönetimi ve Entegre Pazarlama Yönetimi konusundaki liderler listesinde de ilk dört lider arasında yer almıştı. (Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management[i] ve Magic Quadrant for Integrated Marketing Management[ii]) 2012'de ise Pazarlama Kaynakları Yönetimi alanında aynı sıralamada yer aldı. [iii].SAS Customer Intelligence iş zekası çözümü bugün pazarda satışta olan en kapsamlı entegre pazarlama çözümü. SAS'ın çözümleri arasında Müşteri Deneyimi Analitiği Çözümü SAS for Customer Experience Analytics, Dijital Pazarlama Çözümü SAS Digital Marketing, Pazarlama Otomasyonu Çözümü SAS Marketing Automation, Pazarlama Optimizasyonu Çözümü SAS Marketing Optimization, ve Gerçek Zamanlı Karar Alma Yöneticisi Çözümü SAS Real-Time Decision Manager yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.