Lady Gaga, hayranları için sosyal ağ kurdu

ABD'li pop yıldızı Lady Gaga, 'Küçük Canavarlar' adını verdiği hayranlarna özel sosyal ağ kurdu.

2008 yılında 'Just Dance' adlı şarkısı ile şöhreti yakalayan Amerikalı şarkıcı Lady Gaga, popun marjinal yıldızı olarak kısa sürede dünya çapında milyonlarca hayrana ulaştı.

Lady Gaga'nın yükselişi ve sosyal ağların yükselişi aynı yıllara denk geldi. YouTube'da video klipleri izlenme rekorları kıran Lady Gaga, Facebook'ta 48 milyon hayranı, Twitter'da 20 milyon takipçisi ile şöhretini pekiştirdi. Dijital albüm satışlarında da zirvede olan Lady Gaga, dijital dünyanın zirvesindeki bir isim.

Hayranlarını Little Monsters (Küçük Canavarlar) olarak adlandıran Lady Gaga, hayranları için kurduğu sosyal ağa da bu ismi verdi. littlemonsters.com adresinden yayına başlayan siteye üyelik davetiye ile mümkün.

Lady Gaga, hayranları ile daha yoğun etkileşim içinde olma istediği ve onların kendilerini özel hissetmeleri için bu sosyal ağı kurduğunu söylüyor. Şu anda test aşamasında olan sitede ilerleyen dönemde başta konser bilet satışı olmak üzere çeşitli e-ticaret uygulamalarının yer alması bekleniyor.

Little Monsters ile kendi sosyal ağını kuran Lady Gaga'nın, Facebook, Twitter ve Google + gibi ağları da sitesine entegre etmesi, bu ağlara eskisi gibi önem vereceğinin göstergesi.

Lady Gaga'nın internetteki önlenemez yükselişi internet şirketlerinin de dikkkatini çekmişti. Ünlü yıldız, 2011 yılı Mayıs ayı içinde, Google Chrome ve YouTube reklamında da boy göstermişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.