Black Ops 2'ye dair sızıntılar

Call of Duty serisinde en ufak hareketlenme tüm oyun dünyasını karıştırmaya yetiyor. Özellikle bu sene sıranın Treyarch'ta olması da tüm gözleri bu firma üzerine çevirmiş durumda. Son günlerde yaşananlar her sene olduğu gibi tüm dikkatleri Call of Duty üzerine topladı.

Geleneksel sıra göz önüne alındığında bu seneki Call of Duty oyununun Treyarch tarafından geliştirileceği kesin gibi. Geçtiğimiz günlerde yayınlanan bir görsel, oyunun Black Ops 2 olacağını ve 28 Nisan 2012 tarihini işaretliyordu. Tabii ki Call of Duty hayranları ve forumları bunun bir çıkış tarihi olabileceğinden, oyunun gizli bir şekilde geliştirilmiş olabileceğinden şüphelendiler. Fakat bilindiği üzere Call of Duty oyunları sessiz sedasız gelmek gibi bir alışkanlığa sahip değildi.

28 Nisan 2012'de ne olacağı sorusu ise cevabını bir kaç gün sonra yanlışlıkla yayınlanan ve ana Call of Duty sitesine bağlı bir link ile buldu. Bu linkte ortaya çıkan görsele göre Black Ops 2'nin çıkış tarihi ve ilk videosu beraberce 28 Nisan 2012'de yani, ilk Black Ops'un açıklanış tarihinden tam 2 sene sonra yayınlanacak. Şu an ne Activision ne de Treyarch herhangi bir açıklamada bulunmadılar, ancak bu görselin hemen kaldırılıp linkin de iptal edilmesi dışında da bir yalanlama hamlesine rastlanmadı. Resmen onaylanmamış olsa da 28 Nisan tarihi Call of Duty: Black Ops 2 için su yüzüne çıkış tarihi olabilir.

Kaynak: Yusuf Evrim Kılıç- LeaderGamer.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.