Avealılardan Süper Final'de, süper performans

Stat içi ve çevresine hizmet veren sahalardan alınan verilere göre bir önceki hafta sonu ortalamalarına göre 7 kat fazla konuşan Avealılar, data trafiğini ise 4 katın üzerine çıkardılar.

Türkiye'nin en çok konuşturan operatörü Avea, 12 Mayıs akşamı da geleneği bozmadı. Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda gerçekleşen 2011-2012 sezonunun şampiyonunun belirlendiği yılın en heyecanlı derbisi olan Fenerbahçe – Galatasaray karşılaşmasında Avealılar gönüllerince konuştu ve mesajlaştı. Avealılar, beraberlikle biten ve Galatasaray'ın şampiyonluk kupasını aldığı sezonun son derbi karşılaşmasında, stat içi ve çevresine hizmet veren sahalardan alınan verilere göre gün genelinde daha önceki hafta sonu ortalamalarına göre 7 kat daha fazla konuştu. Türkiye genelinde 114 milyonun üzerinde SMS gönderilirken; maçın bitiş düdüğünün duyulduğu 21.00'de heyecanın doruğa ulaşmasıyla konuşma ve SMS, 23.00 – 24.00 saatlerinde ise data trafiği en yüksek seviyelerine ulaştı.

Maç öncesine denk gelen 17.00-18.00 ve maç sonrası 21.00-22.00 saatleri içinde konuşma, data ve SMS kullanımının yoğunlaştığı görüldü. Alınan istatistiklere göre; Avealılar, 12 Mayıs günü Türkiye genelinde gönderilen 114 milyon SMS'in 94.8 milyonunu 00.00-21.59 saatleri arasında gerçekleştirdi.

3G data trafiğinde de bir önceki hafta ortalamasına göre 4.3 kat artışla 38.73 GB'a yükselen kullanımla, Avealılar sosyal ağlarda da maçla ilgili paylaşımlarını gerçekleştirmiş oldular.

MMS sayısında da diğer verilerde olduğu gibi artış yaşanan derbi gününde; Avea aboneleri Türkiye genelinde; yüzde 13'lük artışla (13 bin adet); yaklaşık 107 bin MMS ile maç heyecanını sevdikleriyle paylaştılar.

Maçın bitiş düdüğünün çalması ve 2011-2012 liginin son derbisinin tamamlanmasıyla şampiyonluk heyecanı devam eden Avealıların paylaşımları sabah saatlerine kadar devam etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.