Bugün günlerden Diablo!

Blizzard'ın 12 yıldır beklenen oyunu Diablo 3, nihayet bu gece piyasaya çıkıyor. Oyunun meraklıları, Taksim Meydanı'nı sarmış durumda.

Yeni nesil oyuncular pek yakından tanımazlar, zamanında Diablo vardı. Biz bu oyunu oynardık. Onlar nasıl bugün Crysis'le, Portal'la büyüyorlarsa, biz de Diablo ile büyüdük.

2000'li yıllarda başlayıp, şu zamana kadar hala oynamakta olan oldukça geniş bir kitle var. Tabii arada sıkılıp, bırakmış olanlar da... Ama şimdi, tüm bu oyuncular heyecanla Diablo 3'ü bekliyorlar. Zamanında her gününün yarısını vermiş olan bu oyuncular, Diablo 3 için yanıp tutuşmaktalar. Blizzard, 29 Haziran 2008'de oyunu ilk olarak duyurduğunda çıldıran bir kitleden bahsediyoruz.

Şimdi ise oyunun çıkışına saatler kaldı. Dijital kopya satın alanlar oyunu bilgisayarına indirmiş bekliyor. Kutulu satın almayı bekleyenlerin büyük bir kısmı ise bu gece Taksim Meydanı'nda toplanıyor. Oyunun ithalatçı firması Aral, Diablo 3 için gece 00:00'da başlayacak bir "gece satışı" organizasyonu hazırladı. Organizasyonda kostüm yarışmaları gibi eğlenceli etkinlikler de yer alacak. Oyunun 12 senedir bekleyenler, sabahın erken saatlerinde kuyruğa girmiş durumdalar. Aşağıdaki fotoğrafta da bunu görebilirsiniz.

Diablo 3'ün kutulu sürümü 110 liraya fiyat etiketine sahipken, içeriği çok daha sağlam olan Collectors Edition sürümü 240 liraya satılacak.

Eh, sözü fazla uzatmaya gerek yok. And the heavens shall tremble!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.