iPhone 5, Ekim'de çıkacak mı?

Araştırmacılar, yeni nesil iPhone'un çıkış tarihi ve -ekran boyutu dahil- özellikleri ile ilgili çeşitli söylemlerde bulundular.

Samsung Galaxy S III'ün piyasaya çıkıyor olmasıyla beraber gözler, iPhone 5'e çevrildi. Uzunca bir süredir patent savaşı veren bu iki firmadan birinin piyasaya bir ürün sürmesiyle beraber gözlerin diğerine çevrilmesi kaçınılmazdı zaten.

İşin ucunda Apple olunca, beklentiler pek yüksek oluyor. Özellikle konsept tasarımcılar hayal ettikleri uçan - kaçan modelleri piksellere dökse de, bunların bir çoğu gerçek değil tabii ki. Bu noktada en mantıklı tahminleri araştırmacılar yapıyor.

Bir PiperJaffray araştırmacısı, iPhone 5'in önümüzdeki Ekim ayında piyasaya çıkacağına inandığını belirtti. Telefon ile ilgili çeşitli tahminlerde de bulunan araştırmacı, arka panelinin iPad'in arka paneli gibi bir malzemeden üretileceğini savunuyor. Hepimizin tahmin ettiği CPU, GPU, RAM, kamera geliştirmeleriyle LTE desteğini, araştırmacı da destekliyor.

Gelelim son dönemlerde en çok konuşulan iPhone 5 mevzusuna: Ekran boyutu. PiperJaffray araştırmacısı, ekranın boyutunun değişme ihtimalini %50 olarak hesaplıyor. Ekran boyutunun değişmesinin yazılım geliştiriciler için ağır bir yük olacağını belirten kişi, ekran oranının ve piksel yoğunluğunun da değişmesi için gerçekten çok ciddi bir şey sunuyor olması gerektiğini savundu. Ayrıca tamamen yeniden tasarlanmış kasa da, tahminleri arasında.

Bakalım bu söylediklerinin ne kadarı doğru çıkacak...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.