Ses iletimi için kemiklerinizi kullanan telefon satışa çıkıyor

Kyocera Urbano Progresso, yeni hoparlör teknolojisini barındıran telefon nihayet piyasaya çıkıyor.

Yolda yürürken yanınızdan geçen minibüslerin sesinden telefondaki sevgilinizin sesini duyamayanlardan mısınız? Yoksa otobüste yanınıza oturan kişinin konuşması yüzünden müdürünüzün dediklerini mi anlamıyorsunuz? Kyocera Urbano Progresso akıllı telefonu size ilaç gibi gelecek gibi görünüyor.

Kyocera Urbano Progresso'nun akıllı telefonlara getirdiği yeni teknoloji sayesinde size karşı tarafın sesini iletmekle görevli olan minik hoparlörün yerini, ses titreşimleri yaratan daha farklı bir parça alıyor. Sizin de başınıza gelmiştir: Çenenizi masaya koyup o masaya yavaşça vurduğunuzda, o vurma sesini ne kadar net duyduğunuzu hatırlıyor musunuz? İşte Kyocera Urbano Progresso'da bunu temel alan bir teknoloji yer alıyor. Merak etmeyin, telefonu çenenize koymanıza gerek yok.

Çift çekirdekli Snapdragon S2 çipine sahip olan telefon, bu çipi 1.4 GHz hızında çalışyırıyor. 4.1 inçlik ekran, 8.1 megapiksellik bir kamera eşlik ediyor. Suya dayanıklı olduğu belirtilen Kyocera, Android 4.0 işletim sistemiyle geliyor.

Adı şimdilik sadece Japonya ile anılan Kyocera Urbano Progresso, Amerika'da da satışa sunulacak. Avrupa için ise herhangi bir bilgi bulunmuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.