Facebook'un gelişimine katkıda bulunacağız

Sosyal ağ devi Facebook, bundan böyle yapacağı gizlilik değişikliklerini kullanıcılarına soracak.

Şu anki sosyal ağların en güçlüsü konumundaki Facebook, bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde halka açıldı. Halka açılmasıyla beraber kullanıcılarının isteklerine daha çok yönelmek isteği midir, yoksa daha farklı bir sebepten midir bilinmez, Facebook gizlilik ayarları değişikliği için kullanıcıların oylarını bekliyor.

Kullanıcılar oylama sayfasına gidip, istediği bilgiye ulaşıp, istediği tarafa oy verebiliyorlar. Bir tarafta 26 Nisan 2011 tarihli mevcut gizlilik politikası yer alıyorken, diğer tarafta 20 Nisan 2012 tarihli "önerilen" gizlilik politikası yer alıyor.

Yeni güvenlik politikası, beğendiğiniz veya paylaştığınız her link için Facebook, reklam olarak kullanmasını mümkün kılıyor. Yani eğer siz X şampuanını beğendiyseniz, Y şampuanının reklamını yan tarafta görebileceksiniz.

Oylama bugün başladı. Oylamanın son tarihi ise 8 Haziran. Siz de girip kendi oyunuzu istediğiniz zaman atabilirsiniz. Ama unutmayın, oy vermek zorunda değilsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.