Sony HX850 ve Bravia 2012 TV ailesi tanıtıldı

Beş yıldızlı Sony HX850 ve BRAVIA 2012 TV Ailesi ile TV deneyiminde yeni bir dönem başlıyor.

Sony, ilk olarak CES 2012'de görücüye çıkardığı ve aralarında, Ev Eğlencesi Sektörünün Oscar'ları olarak bilinen What Hi-Fi Ses ve Görüntü Ödülleri'nin resmi internet sitesinde ve bilişim teknoloji dergisi T3'ün testlerinde beş yıldız alan Sony HX850 BRAVIA TV'nin de bulunduğu 2012 model Sony BRAVIA TV'lerinin tanıtımı için özel bir toplantı düzenledi. Sony'nin, tüm dünyadan filmseverlerin buluşma yeri olan on-demand video platformu MUBI ile ortaklığı ve bu ortaklık ile tüketicilerine sunduğu faydaları da aktardığı toplantı, Sony Eurasia A.Ş. Ev İçi Eğlence Sistemleri Grup Ürün Müdürü Özgür Orçunus'un sunumuyla gerçekleştirildi.

"LCD TV pazarı, 2012 boyunca büyümesini sürdürecek"

2011 yılında hızla büyüyen LCD TV pazarının bu yıl da büyümeye devam edeceğini vurgulayan Sony Eurasia A.Ş. Ev İçi Eğlence Sistemleri Grup Ürün Müdürü Özgür Orçunus, "LCD TV, 2010 - 2011 pazar büyüme oranı ciro bazında yüzde 52 seviyelerinde gerçekleşti. Avrupa pazarı LCD'de küçülme yaşarken, Türkiye en hızlı büyüyen ülkelerden biri oldu. LCD TV pazarı, 2012 boyunca büyümesini sürdürecek. Büyümenin yüzde 25 dolaylarında olmasını öngörüyoruz" dedi.

Görüntü kalitesi 2012'nin en önemli trendi, yeni ekran teknolojileri yolda

Pazarın büyümesinde, tüketici eğilimleri ve sektöre yön veren yeni teknolojilerin etkisinin yadsınamaz olduğunu ifade eden Sony Eurasia A.Ş. Ev İçi Eğlence Sistemleri Grup Ürün Müdürü Özgür Orçunus, sözlerini şöyle sürdürdü: "Yabancı markalar tüm ekran boyutlarında CCFL'den LED'e dönüşümü tamamlayacak. Yılın sonuna doğru OLED, 4K gibi yeni ekran teknolojileri devreye girebilir. 40, 46 ve 55 inç ekranlara eğilim giderek artıyor, dolayısıyla TV ekranları da büyümeye devam ediyor. 3D pazarındaki büyüme sürüyor. İnternet uygulamaları giderek önem kazanıyor. Cihazların birbiriyle etkileşimi ön plana çıkıyor. Yapılan araştırmalar da gösteriyor ki, tüketicilerin yüzde 91'i TV satın alma kriterlerinde görüntü kalitesini en ön planda tutuyor. Dolayısıyla 2012'nin en önemli trendi görüntü kalitesi olacak. Ardından ise internete bağlanma ve tasarım kriterleri geliyor. Biz de her zaman tüketicilerimize en mükemmel izleme keyfini sunmak için çalışan Sony olarak, 2012 TV gamımızı bu üç temel ürün stratejisi ile yarattık."

2012 BRAVIA TV Ailesi'nin beş yıldızlı kahramanı: HX850

HX850, Sony'nin tümü, orta ve üst segment seviyedeki 16 farklı modelden oluşan 2012 BRAVIA TV Ailesi'nin yıldız ürünü olarak öne çıkıyor. Mükemmel görüntü kalitesi ve incecik, şık tasarıma sahip HX850, Ev Eğlencesi Sektörünün Oscar'ları olarak bilinen What Hi-Fi Ses ve Görüntü Ödülleri'nin resmi internet sitesinin incelemelerinde ve bilişim - teknoloji dergisi T3'ün testlerinde beş yıldızlı ürünler kategorisinde değerlendiriliyor.

Görüntü kalitesi, Sony'nin görüntü geliştirme teknolojisinde saklı

HX850, Sony'nin görüntü geliştirme teknolojisi X-Reality PRO sayesinde bir yandan düşük kaliteli sinyalleri iyileştirip bunları Full HD kalitesine yakın bir düzeye taşırken, diğer yandan da iki ve üç boyutlu görüntüleri daha da netleştirecek şekilde geliştiriyor. Sony'nin eşsiz Monolithic Design konseptini temel alan ince tasarımıyla HX850, oturma odalarının şıklığına şıklık katıyor. Gerçek görüntü, gerçek renk, gerçek hareket, Dynamic LED ve Local Dimming ile gerçek kontrast sunuyor.

Dört kat hızlı 3D panel ile mükemmel netlikte üç boyutlu izleme keyfi

Super Resolution özelliği 3D içeriği, High Definition'a da yükseltiyor. Sonuçta da ortaya, 3D'de daha da keskin görüntü kalitesi ve daha pürüzsüz sahneler çıkıyor. Sony HX850 BRAVIA TV'de, ayrıca, dört kat daha hızlı ekran tarama hızı ile daha pürüzsüz görüntü sunarak ağlarla buluşan topun mükemmel şekilde takip edilebilmesini sağlayan yüksek hızlı 3D işlemci bulunuyor. Televizyonda en üst seviye 3D görüntü sağlamak için otomatik 3D derinlik ayarlaması, 3D içerik içindeki derinlik algısını düzeltiyor. Bu da seyirciye, özellikle internet, televizyon veya 3D video kameralardan 3D içerik izliyorsa mükemmel bir seyir keyfi sunuyor.

Wi-Fi ve Sony Entertainment Network ile sınırsız ağ eğlencesi

HX850, dahili Wi-Fi'ye sahip olduğundan, kullanıcı, çevrimiçine daha hızlı girebiliyor, izleyebileceğinden daha fazla seçeneğe kavuşuyor, çeşitli video servislerindeki içerikleri büyük ekrana taşıyor. Sony Entertainment Network de hızla büyüyerek daha fazla kanal ile yeni uygulama ve hizmeti kullanıcılarına ulaştırıyor. HX850'de yeni uygulamaların yanı sıra Twitter®, Facebook® ve Skype'a erişim imkanı da sunuluyor.

Monolithic Design ve bu minimalist tasarımı tamamlayan şık detaylar

Sony HX850 BRAVIA TV, teknolojik donanımı ve eşsiz bağlanabilirlik özelliklerinin yanı sıra son derece şık ve zarif Monolithic Design'a sahip oluşuyla da çok ayrıcalıklı. Oldukça ince ve hafif yeni Bunchin televizyon standı ise Monolithic Design'ı tamamlıyor. Yeni şık tam düz tasarım, entegre hoparlörler ve yardımcı woofer hoparlörden mükemmel ses ve daha az kabloyla kolay kurulum, rahat HDMI girişi, bu yeni standın ayrıcalıklı özellikleri olarak öne çıkıyor. Ayrıca, televizyon çıkışından PSP diğer oyun konsollarıyla tam ekran oyun oynamanın keyfini sunuyor. Rahatsız edici siyah bantlar olmadan net, canlı, tam ekran görüntüler vaat ediyor. Ayrıca, görünümü tamamen değişen, şık spor tasarımı ve daha hafif titanyum çerçeveleri ile göze çarpan 3D gözlükler, akıllı tasarımları ile sadece iyi görünmekten çok daha fazlasını yapıyor. HX850, 4.200 TL'den başlayan tavsiye edilen satış fiyatı ile de fark yaratıyor.

Yüzde 40 daha az enerji ile doğayı koruyan TV

Sony HX850 BRAVIA TV, görüntüye göre kullanılan enerjiyi optimize eden tasarruflu teknolojilere sahip. Bu verimli aydınlatma şekli, netlikten, kontrast ve görüntü kalitesinden ödün vermeden enerji kullanımını yüzde 15 - 20 oranında azaltıyor, önceki modellere oranla yüzde 40 daha az enerji harcıyor. Bu da doğayı koruyan HD görüntü anlamına geliyor.

Sony ve MUBI işbirliği ile her gün bir, ayda 30 film evinizde

Sony, film izleme alışkanlıklarında devrim yaratan online sinema platformu MUBI ile yaptığı işbirliği kapsamında sinemanın şenlikli dünyasını filmseverlerin evlerine taşıyor. Kült filmlerden restore edilmiş klasik filmlere, Cannes'da, Venedik'te, Berlin'de en çok ses getiren filmlerden gişe filmlerine geniş bir seçki MUBI ve Sony BRAVIA TV'ler ile oturma odalarına geliyor. Titizlikle ve özenle seçilmiş filmler, Sony BRAVIA TV'lerin kusursuz görüntü kalitesi ile sunuyor. Bu sinema şölenini yaşamak için tüketicilerin tek yapması gereken, önce MUBI üyeliğini aktifleştirmek ve Sony BRAVIA TV'lerde MUBI aktivasyonunu gerçekleştirmek.

HX850 alana bir yıllık ücretsiz MUBI üyeliği hediye

Sony, MUBI işbirliği kapsamında BRAVIA HX850 serisine özel bir de satış kampanyası bulunuyor. HX850 alanlar, bir senelik ücretsiz MUBI üyeliğinin de sahibi oluyor. Tüketiciler üyeliğini aktive ettikten sonra tam bir sene boyunca, her gün yeni bir film izleyebiliyor ve MUBI online topluluğunun tüm ayrıcalıklarından faydalanabiliyor. Ayrıca, Sony ve MUBI işbirliği kapsamında halihazırdaki Sony internet bağlantılı televizyon kullanıcılarına veya Blu-Ray ev sinema ya da oynatıcı sahiplerine de,30 günlük deneme paketi hediye ediliyor. Tüketiciler, deneme paketi ya da ücretsiz üyeliği bittiğinde ise MUBI tarafından belirlenen ücret tarifesi üzerinden, sinema keyfini sürdürebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.