Türk Telekom'dan e-fatura kampanyası

Türk Telekom, e-fatura talimatı veren bireysel müşterilerine 100 dakika hediye edecek.

Türk Telekom, e-fatura talimatı veren bireysel müşterilerine şehir içi, şehirlerarası, 444lü numaralar, GSM ve 1. kademe milletlerarası yönüne yapılan aramalarda kullanabilecekleri 100 dakika hediye edecek.

Türk Telekom açıklamasına göre, 29 Haziran – 31 Aralık 2012 tarihleri arasında e-faturaya geçiş yapacak Türk Telekom müşterileri, bir sonraki fatura döneminde şehir içi, şehirlerarası, 444lü numaralar, ve GSM;in yanı sıra 1. kademe milletlerarası olarak adlandırılan ve 36 ülkeyi içeren bölgedeki tüm ülkelerin ev ve iş telefonları yönüne yapılan aramalarda da 1 ay boyunca kullanabilecekleri 100 dakika kazanıyor.

Kampanyadan yararlanmak isteyen müşterilerin Türk Telekom ofis ve bayileri ya da 4441444 nolu müşteri hizmetlerinden, fatura gönderim seçeneklerini e-fatura olarak değiştirmeleri yeterli oluyor. E-fatura hizmetine geçiş yapan müşteriler özet fatura bilgilerine belirttikleri e-posta adresinden, SMS yoluyla ya da Türk Telekom Online Hizmet Merkezi'nden ulaşabiliyor.

Sürdürülebilirlik süreçlerine 90'lı yılların başında enerjiyi yedeklemek üzere kurduğu güneş enerjisi panelleriyle başlayan Türk Telekom, 2010 yılında Türk Telekom Sürdürülebilirlik Komitesi'ni kurdu. Gelecek nesillere daha iyi bir gelecek bırakma hedefiyle çalışmalar yürüten Türk Telekom, Sürdürülebilirlik Komitesi liderliğinde, ofis uygulamalarını ve iş süreçlerini sürdürebilirlik prensiplerine göre dönüştürüyor.

Kaynak: Sabah

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.