Euro 2012 final maçında Twitter rekoru kırıldı

Dün akşam oynanan Euro 2012 final maçında İspanya İtalya'yı 4-0 mağlup ederek üst üste 3 büyük turnuvada şampiyon olan ilk takım olarak rekor kırmıştı. Ancak dün akşam kırılan sadece bu rekor değildi.

Dün akşam Euro 2012 final maçında İtalya'yı 4-0 yenen İspanya, Avrupa Şampiyonu oldu. Euro 2008 ve 2010 Dünya Kupası'nın ardından, Euro 2012'yi de kazanarak üst üste 3 büyük turnuvayı kazanan İspanya, ulaşılması güç bir rekora imza atmış oldu. Ancak dün akşam kırılan tek rekor bu olmadı. Dün akşam maçta Juan Mata İspanya adına 4. golü attığı saniyede Twitter'dan atılan 15.358 tweet ile saniyede atılan tweet rekoru da kırılmış oldu.

500 milyonu geçen kullanıcı sayısıyla sosyal medyada Facebook'un en önemli rakiplerinden olan Twitter'da saniyede atılan tweet rekoru en son olarak Barcelona ile Chelsea arasında gerçekleşen Şampiyonlar Ligi yarı final maçında atılan 13,684 tweet ile kırılmıştı.

Ukrayna ve Polonya'nın en sahipliği yaptığı organizasyon toplam 3 hafta sürdü ve turnuva boyunca o an oynanan maçların çoğu Twitter'da Trend Topic olmayı başardı. Ayrıca 3 hafta boyunca Euro 2012 ile alakalı toplam 16,5 milyon tweet atıldı.

Yılın en önemli spor faaliyetlerinden birisi olan ve 27 Temmuz ile 12 Ağustos arasında İngiltere'nin başkenti Londra'da gerçekleştirilecek olan Yaz Olimpiyatları bu rekorun tekrar kırılabilmesi için en önemli aday olarak görülüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.