LinkedIn'in tasarımı yenilendi

İş dünyasının sosyal ağı olarak bilinen LinkedIn tasarımında değişikliğe gidiyor.

Son olarak adı uğradığı hack saldırısıyla gündeme gelen ve kullanıcıları tarafından 5 milyon dolarlık tazminat davası açılan LinkedIn çalışmalarına devam ediyor. Uzun süredir kullandığı tasarımını değiştirmeyi planlayan LinkedIn, eski tasarımına göre oldukça farklı bir tasarım ile geliyor.

Tabii tasarımın eski tasarımına göre farklı diyebiliriz ancak, yeni tasarımın Google+'a benzediğini de söyleyebiliriz. Biraz da Facebook'un özelliklerinden yararlanan yeni tasarım Google+, Facebook karışımı bir site olmuş. Şimdilik bazı kullanıcılara açılan sitenin yeni tasarımının ortasında akış ekranı bulunuyor. Bunun yanında akış ekranında gösterilen gönderilere yapılan beğeniler ve yorumları gösteren bölümler Facebook'u andırıyor.

Yeni tasarımıyla LinkedIn'in her ne kadar diğer sosyal ağları andırdığını söylesekte eskisine göre daha düzenli ve basit hale geldiğini söyleyebiliriz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.