Yahoo'nun yeni CEO'su Google'dan Marissa Mayer

Geçtiğimiz yıllarda bol bol CEO değişikliği yaşayan Yahoo, şimdi de Google yöneticilerinden Marissa Mayer'i şirketin başına geçiriyor.

Geçtiğimiz yıllarda sık sık CEO değişikliği yaşayan Yahoo, yine bir yeni kan arayışında. Carol Bartz, Scott Thompson ve Ross Levinsohn gibi isimlerin yönetiminde eski günlerini yakalamayı başaramayan Yahoo, şimdi ümitlerini artık eski Google çalışanı diyebileceğimiz Marissa Mayer'e bağladı.

Daha önce CEO olarak atanan Scott Thompson'ın diplomalarındaki sahtecilik iddialarıyla gündemi sarsan Yahoo'nun CEO koltuğuna oturacak olan Marissa Mayer, 13 yıldır Google'da çeşitli görevlerde yer aldı. Marissa Mayer ''Google'da çok güzel 13 yıl geçirdim. Fakat Yahoo'dan gelen teklifin üzerinde fazla düşünmem gerekmedi. İnternetin en büyük markalarından bir tanesi olan Yahoo'nun başına geçmek güzel bir fırsat'' diyerek yeni işiyle ilgili heyecanını da aslında göstermiş oldu. Yeni Yahoo CEO'su, teknoloji şirketlerini ileri taşıyacak şeyin ''yetenek'' olduğunu söyledi. Bu yüzden de Silikon Vadisi'nden Yahoo'ya yeni kan olarak yeni isimler transfer edebileceklerinin sinyalini verdi.

Aylık 700 milyon tekil ziyaretçiye sahip olan Yahoo, eski gücünden uzak olsa da ala dünyanın en çok ziyaret edilen internet sitelerinden bir tanesi konumunda.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.