Audi'den 'arabasız araba galerisi'

Ünlü Alman araba üreticisi Audi, son derece teknolojik bir showroom hazırladı.

Araba galerilerindeki belki de en büyük problem, arabaların çok yer kaplaması ve günün her saati arabaların tertemiz görünmelerinin gerekmesidir. Audi, bu durumdan sıyrılmanın son derece eğlenceli ve teknolojik yolunu bulmuş gibi görünüyor.

Audi'nin ilk dijital araba galerisi, Londra'da açıldı. Gelen müşteriler, devasa ekranların önünde yer alan dokunmatik ekran üzerinden seçimlerini yaparak, beğendiği arabayı komple dev ekranda görebiliyor. Tabii bunu interaktif bir şekilde yapabildiğini belirtmeden geçmemek gerek. Tek dokunuş ile arabanın motoru haricindeki tüm parçalarını yok ederek, motoru incelemeye başlayabiliyor.

Bunun yanısıra yerde bulunan tuşlar da, hareketinize bağlı olarak çeşitli seçenekler sunabiliyor. İlginç bir konsept olduğu kesin. Fakat bunun başarısının ne durumda olacağı çok da kestirilebilir değil. Zira müşteriler satın alacağı arabanın koltuğunun rahatlığını da test etmek isteyecektir.

Razorfish adındaki dijital pazarlama firmasıyla çalışan Audi, 2015 yılına kadar 20 tane dijital galeri hazırlamayı planlıyor.

Editörün notu: Çok eğlenceli görünse de, arabanın içerisine oturup direksiyonu kavramadan o arabayı satın almam. Belki de sadece teknoloji meraklısı kitleyi kendi merkezlerinde ağırlayıp, marka bilinirliğini artırmayı amaçlıyorlardır. Ben de, arabayı satın almayacak olsam bile o galeriyi gidip görmek istiyorum şu anda doğrusu...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.