Twitter reklamcıları artık nokta atışı yapabilecek

Twitter'ın Promoted Tweets özelliğine artık hedef kitle seçme özelliği de ekleniyor. Reklamverenler sadece hedef kitlelerine ulaşabilecek.

Geçtiğimiz yılın bu dönemlerinde Twitter ilk kez Promoted Tweets yani öne çıkarılmış tweetler özelliğini kullanıcılara ve markalara sunmuştu. Kullanıcılara ve takipçilerine, öne çıkarılmış mesajlar gönderen hatta takipçisi olmayanların da akışında gözüken bu tweetler ile Twitter'a yeni bir gelir kapısı açılmıştı. Geçtiğimiz günlerde ise Promoted Tweets özelliğine yeni bir özellikl eklendi: hedef kitle reklamları.

Targeted Tweets ya da hedefli tweetler olarak isimlendirilen bu yeni özellik ile firmalar sadece belirli bir şehirde yaşayan insanlara, sadece mobil kullanıcılarına ya da sadece Mac kullanıcılarına gibi farklı seçeneklerle reklam verebilecekler. Yeni özelliğin denemesini şimdilik British Airways, Coca Cola, Washington Post ve Wendy's gibi firmalar yapıyor.

Reklamverenler özelliği isterlerse ads.twitter.com adresinden daha detaylı olarak inceleyebilirler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.