Avrupalıların üçte biri olimpiyatları online izleyecek

Riverbed’in yaptırdığı araştırma, web sitelerinin Olimpiyat Oyunları sırasında artan talebi karşılayıp karşılayamayacağına ilişkin soru işaretleri yaratıyor.

Performans şirketi RiverbedTechnology, Avrupalıların üçte birinden fazlasının bu yaz Olimpiyat Oyunlarını online izleyeceklerini belirten yeni araştırmayı açıkladı.Sonuç olarak, yayın web sitelerinin bu talebi karşılamak için hazırlanması gerekiyor.

Araştırma, Erkekler 100 m finalinin, tüm katılımcıların ortalama yüzde 51'inin belirttiği üzere, online izlenme olasılığı en yüksek Olimpiyat etkinliği olduğunu gösteriyor.Online izlenecek ikinci en popüler etkinlik, ortalama yüzde 36 ile Erkekler 100 m serbest stil yüzme finali; üçüncüsüyse, araştırmaya katılanların ortalama yüzde 30'unun1 en popüler online etkinliklerinden biri olduğunu belirttiği Erkekler Futbol Finali.

Riverbed adına Avrupa'daki çeşitli lider araştırma firmaları2 tarafından yürütülen çalışmada, İngiltere, Almanya, Fransa ve Hollanda'da 3.500'ü aşkın kişiyle görüşüldü.Araştırma, beş Avrupalı'dan yaklaşık birinin bir önceki Olimpik Oyunlara göre bu yazın etkinliklerini daha fazla internet üzerinden seyretme eğiliminde olduğunu açığa çıkardı.Olimpiyatları online izleyecek kişilerin yarısından fazlasının, yayın hizmetlerinin iki dakikadan fazla gecikmesine tahammül etmek istemediği ve farklı bir kaynağa yöneleceği de gösterildi.

Riverbed'deStingray İş Birimi, ürünler başkan yardımcısı ApurvaDavé şöyle konuşuyor:"Avrupalılar izleme alışkanlıklarını değiştiriyor.Ve Olimpik Oyunlar gibi global spor etkinlikleri, insanlar en sevdikleri atletleri izlemek, etkinliklere dair gerçek zamanlı güncellemeleri almak ve etkinlikle ilgili ürünleri satın almak için PC'lerini, dizüstü bilgisayarlarını ya da mobil cihazlarını kullandığı için, genellikle trafik yaratıyor.Kuruluşlar Olimpiyatın yarattığı bu yoğun talebi karşılamak için ek önlemler almalı.Bu önlemleri almazlarsa ve web siteleri en yoğun saatlerde işlemez hale gelirse, izleyicilerinin vazgeçip, Oyunları başka yollarla izlediğini görecekler – bu da reklam gelirlerinde azalma ve kaybedilen e-ticaret fırsatları anlamına geliyor."

Riverbed dünya çapında kuruluşlar ile, kurumsal ve bireysel kullanıcıların uygulamalara ve verilere online erişirken karşılaştığı performans güçlüklerinin üstesinden gelmek üzere çalışmaktadır.RiverbedStingray ailesi, kuruluşların önemli hizmetleri hızlı, daha esnek bir şekilde ve daha düşük bir maliyetle oluşturması, yönetmesi ve sağlamasına olanak tanıyan uygulama dağıtımı kontrolü (ADC) ve web içeriği optimizasyonu (WCO) çözümleri sağlamaktadır.Stingray, kuruluşların uygulama trafiğini denetleyerek, dönüştürerek, önceliklendirerek ve yönlendirerek web hizmetlerini kontrol ve optimize etmelerine olanak tanıyıp, online deneyimin Olimpiyatlar gibi önemli etkinlikler sırasında dahi hızlı ve güvenilir olmaya devam etmesini temin etmektedir.

1 Katılımcıların birden fazla Olimpik etkinlik seçmesine izin verilmiştir.

2 İngiltere, Fransa, Almanya ve Hollanda'da Nisan 2012'de 3508 kişi araştırmaya katılmıştır. Araştırmalar OnePoll (İngiltere), IPSOS (Fransa), GMI (Almanya) ve Multiscope (Hollanda) tarafından yürütülmüştür.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.