iPhone 5 ortada yok, rekoru ise şimdiden garanti

Yapılan araştırmalar gösteriyor ki Ekim ayında piyasaya çıkması beklenen yeni iPhone hem ön sipariş, hem de satış rekorunu kıracak.

Son zamanların en popüler telefonu tabii ki Samsung Galaxy S3. Samsung'un yeni canavarı S3, şimdiye kadar 10 milyondan fazla satıldı, fakat daha 19 milyon satışa kadar yolu olduğu söyleniyor. Apple ise sessiz sedasız (en azından Apple tarafında) bir şekilde 6. nesil iPhone'un üretimine başladı. Araştırmalar gösteriyor ki yeni iPhone (ya da iPhone 5) ön sipariş ve satış rekorlarını darmadağın edecek.

ChangeWave araştırma şirketinin 4000 Kuzey Amerikalı katılımcıyla yaptığı son anketlere göre tüketicilerin yüzde 14'ü ''kesinlikle'' yeni iPhone'u satın alacak. Aynı kitlenin yüzde 17'si ise ''büyük ihtimalle'' iPhone 5'i satın alacak. Benzer bir araştırmayı Samsung Galaxy S3 piyasaya çıkmadan önce yapan şirket, tüketicilerin sadece yüzde 2'sinin ''kesinlikle'', yüzde 7'sinin ise ''büyük ihtimalle'' Samsung Galaxy S3 alacağı cevabını verdiğini açıkladı.

Şirketin diğer bir Apple ürünü iPhone 4S ile ilgili yaptığı araştırmada ise, cihaz piyasaya çıkmadan önce tüketicilerin sadece yüzde 11'i ''büyük ihtimalle'' iPhone 4S'i satın alacağını söylemiş, fakat cihaz daha ilk haftasonunda 4 milyon adet satmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.