Facebook'ta yıldan yıla artış gösteren kullanıcı listesi yayımlandı

Bir süre önce halka açılan ve beklenenin altında kazanç getiren Facebook, zaman tüneli teknolojisinin de tepki çekmesine rağmen kullanıcı sayısını artırmaya devam ediyor.

Bir süre önce halka açılan ve beklenenin altında kazanç getiren Facebook, zaman tüneli teknolojisinin de tepki çekmesine rağmen kullanıcı sayısını artırmaya devam ediyor. Şirket, geçtiğimiz günlerde bir liste yayımladı ve üye sayısının dönem dönem nasıl giderek arttığını gözler önüne serdi.

An itibarıyla Facebook'un 950 milyondan fazla kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Dolayısıyla geçtiğimiz yıldan bu yana tam % 29'luk artış söz konusu. Kullanıcılardan 543 milyonu mobil cihazlardan Facebook'a girmeyi tercih ediyor, ki burada da % 67'lik artış var. Ayrıca haziran ayında aktif olarak günlük 552 milyon kullanıcının olduğu söylenmiş, ki bu da geçtiğimiz yıl aynı dönemle karşılaştırıldığında % 32 daha fazla.

Geçtiğimiz nisan - haziran çeyreğini kapsayan dönemde 50 milyon yeni üye kazanan Facebook'un sürekli artış gösteren kullanıcı profili şöyle:

1 milyon— 2004 sonu.
5.5 milyon — 2005 sonu.
12 milyon —2006 sonu.
20 milyon — Nisan 2007.
50 milyon— Ekim 2007.
100 milyon — Ağustos 2008.
150 milyon — Ocak 2009.
175 milyon — Şubat 2009.
200 milyon — Nisan 2009.
250 milyon — Temmuz 2009.
300 milyon— Eylül 2009.
350 milyon — 2009 sonu.
400 milyon — Şubat 2010.
500 milyon — Temmuz 2010.
608 milyon — 2010 sonu.
750 milyon — Temmuz 2011.
800 milyon — Eylül 2011.
845 milyon — 2011 sonu.
901 milyon— Mart 2012.
955 milyon — Haziran 2012.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.