Google'ın liderliği sürüyor

Araştırma şirketlerinin verilerine göre, haziran ayı boyunca dünya çapında en çok tercih edilen web arama motorları belirlendi.

Araştırma şirketlerinin verilerine göre, haziran ayı boyunca dünya çapında en çok tercih edilen web arama motorları belirlendi. Netmarketshare ve StatCounter kurumlarının ayrı ayrı yaptığı araştırmalarda yüzdesel olarak ufak farklılıklar olsa da, listenin zirvesi değişmiyor. Google, zirve koltuğunu kimseye kaptırmaya niyetli değil.

Google

Netmarketshare'ın raporuna göre Google, liderliğini sürdürdü ve haziran ayı itibarıyla pazarın % 81.74'ünü kimseye kaptırmadı. Ocak 2012 itibarıyla yılın en yüksek rakamına ulaşan Google, % 82.68 rakamını görmüştü.

StatCounter verilerine göre ise Google, haziran ayında pazarın % 91.75'ini kapsadı.

Yahoo

Netmarketshare'ın raporuna göre Yahoo, % 6.85'lik paya sahip. Ocak ayında % 5.82 olan pazar payı, yavaş yavaş da olsa artış gösteriyor anlaşılan.

StatCounter verileri ise, Yahoo'nun haziran ayında % 3.04'lük pazar payına sahip olduğunu gösteriyor.

Bing

Ve Microsoft'un arama motoru Bing. Bu üç motor içinde en düşük pazar payına Bing sahip. Netmarketshare'ın raporuna göre Bing, % 4.81'lik pazar payına sahip haziran ayı itibarıyla.

StatCounter raporlarına göre ise Bing'in haziran ayı pazar payı, % 3.27 olarak gerçekleşti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.