Ramazan'da en çok satan teknolojik ürün cep telefonu

Ramazan ayında en çok satan teknoloji ürünü cep telefonu oldu. Geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkan satışlarda yüzde 78 oranında akıllı telefonlar tercih edildi.

Gold Teknoloji Marketleri satış rakamlarına göre Ramazan ayında, notebook, televizyon, fotoğraf makinelerine büyük fark atarak, en çok satılan ürün grubu cep telefonları oldu.

Geçen yılın Ramazan ayına göre iki katına çıkan cep telefonu satışlarında, en çok payı yüzde 78 ile akıllı telefonlar aldı.

Konuyu değerlendiren Gold Teknoloji Marketleri Pazarlama Müdürü Kılınç Orhan Erdemir, " Bu yıl Ramazan ayında cep telefonu satışlarında önemli bir artış gözlemledik. Geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkan cep telefonu satışlarında bu yıl piyasaya sürülen ve akıllı telefon pazarını geliştiren yeni ürünlerin büyük payı var. Özellikle iPhone ve Samsung marka akıllı telefonlar satış adetleri bazında ilk sırada yer alıyor." dedi.

Alışveriş 15.00 – 19.00 saatleri arasında yoğunlaşıyor

Teknoloji sektörünün Ramazan ayından olumlu etkilendiğini söyleyen Erdemir, "Saat 15:00 itibarıyla başlayan yoğunluk 19:00'a kadar aralıksız sürüyor. Bunun nedeni ise iftar vaktinin Alışveriş Merkezleri'nde bekleniyor olması. Bu saatler arasında en yüksek düzeye ulaşan teknoloji alışverişi 19.00 – 21.00 saatleri arasında ciddi düşüş gösteriyor. Saat 21.00 sonrasında ise unutulan yan ürün ve aksesuarlar satın alınarak Alışveriş merkezinden ayrılınıyor." açıklamasında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.