Dropbox artık daha güvenli

Akıllı telefonların kullanım alanı artmasıyla popülerlik yakalayan Dropbox, güvenlik konusunu elden geçirdi.

Bir yerden başka bir yere dosya götürmek için, illa ki DVD'ye veya USB belleğe kayıt etmeniz gerekmiyor. Gelişmekte olan teknoloji, dosyalarımızı internet üzerinde kayıt etmemizi mümkün kılıyor. Dropbox da bahsettiğimiz bulut depolamanın, son kullanıcıya en yakın olanı. Çünkü telefon markalarıyla da işbirliği içerisine giren Dropbox, pek çok kullanıcının kullandığı ilk bulut servisi oldu.

İçerisine resimler ve çok özel bilgilerin de atılabildiği için Dropbox, güvenlik seviyesini artırma yoluna gitti. Bundan böyle isterseniz aktifleştirebileceğiniz güvenlik adımıyla, şifrenin yazılması yeterli olmayacak. Şifrenizi yazdıktan sonra gelen kutucuğa, 6 haneli anlık şifreniz girilmek istenecek. 6 haneli şifreyi ister SMS yoluyla, ister Google Authenticator yazılımıyla elde edebiliyorsunuz. Şifrelerin 30 saniyede bir değişiyor olması, güvenliğin üst seviyeye çıkmasına sebep oluyor.

World of Warcraft oyuncularının aşina oldukları bu sistem, Google Authenticator yüklü telefonun kaybolmasıyla sıkıntıya düşürebilir. Firma, buna da bir çözüm bulmuş ve Authenticator kurtarma şifresi hazırlamış.

Özelliği aktifleştirmek için hesabınıza internet adresinden girip, ayarlardan "Security" sekmesine ulaşmak. Sol altta yer alan kutucuk, iki adımlı güvenliği aktifleştirmenizi sağlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.