Shazam 250 milyon kullanıcıya ulaştı

Mobil platformun en popüler müzik arama uygulamalarından birisi olan Shazam, 250 milyon kullanıcıya ulaştı.

Bir dönemin en büyük problemlerinden birisi olan TV'de yada radyoda çalan bir müziği bulamama sorununa ilaç gibi gelen Shazam hakkında iyi haberler var. Yeni eklenen özellikleriyle birlikte oldukça kapsamlı bir uygulama haline gelen Shazam'ın CRO'su Doug Garland yaptığı açıklama ile Shazam'ın 250 milyon kullanıcı barajını aştığını duyurdu.

Bu rakam ile tüm zamanların en çok indirilen ilk 10 uygulaması arasında kendine yer bulan Shazam'ın ayrıca her hafta 2 milyon kullanıcıya ulaştığı açıklandı.

Yukarıda Shazam'ın yeni eklenen özellikleriyle oldukça kapsamlı olduğundan bahsetmişken bu yeni özelliklerden bahsetmeden olmaz. Shazam'da bulunan televizyon programlarını etiketleme sistemi genişletilerek ABD'deki 160 kanala yayılmış. Daha kapsamlı bir şekilde kullanıcıların hizmetine sunulan bu servis artık bu etiketlenen programlar hakkında IMDB'den bilgiler getiriyor. Ayrıca Shazam o an yayınlanan spor müsabakalarının anlık istatistiklerini de göstermeye başladı.

Shazam kullanıcılarının %54'ünün televizyon programlarını haftada en az bir kez etiketlediği için bu özelliği geliştirmeye başladıklarını belirten CRO Doug Garland, böyle devam ederse bu özelliği çok daha kapsamlı hale getirerek başka ülkelerin de yararlanabileceği bir özellik haline getirebileceklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.