Gangnam Style Youtube'da beğeni rekoru kırdı

Güney Koreli rapçi PSY'nin övünmek için artık yeni bir nedeni var. Artık bir fenomen haline gelen şarkısı Gangnam Style dün sabah itibariyle Guiness Dünya Rekoru'nu kırmayı başardı.

Youtube'a 15 Temmuz itibariyle yükledikleri şarkısı Gangnam Style ile tüm dünyada bir fenomen haline gelen gerçek adı Jae Sang Parki olan Güney Kore'li rapçi PSY Cuma sabahı itibariyle Guiness Dünya Rekoru'nu kırmayı başardı. Rekor tutma otoriteleri tarafından yayınlanan habere göre PSY, Gangnam Style adlı videosunda aldığı 2,141,758 beğeni ile Youtube'ta En Çok Beğenilme" rekorunu eline geçirdi. Ayrıca haberde aynı videonun Youtube'da 227 milyon izlenme sayısı ve 100 bin beğenmeme sayısının olduğu da belirtilmiş.

Tabii dipnot olarak belirtelim bunlar dünkü rakamlar. Bu istatistiklerin açıklanmasının ardından tam 1 gün geçmesine rağmen izlenme sayısı şu anda 238,716,937, beğeni sayısı ise, 2,335,031. 1 günlük bu artış bile videonun hit durumunun özeti.

Bu rekorun önceki sahibi ise 1.574.963 beğeni ile LMFAO'nun Party Rock Anthem adlı video klibi. LMFAO'yu ise, 1.327.147 beğeni ile Justin Bieber'ın Baby adlı video klibi ve 1,245,641 beğeni ile Adele'in Rolling in the deep adlı video klibi izliyor. Ayrıca belirtelim Justin Bieber'in Baby adlı video klibi, 2,922,716 beğenilmeme ve 780,970,943 izlenme sayıları ile bu alanlardaki rekorların sahibi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.