Assassin's Creed 3 için milyonlar harcanıyor

Bir oyun pazarlama kampanyası için tam 4 milyon pound öder misiniz?

Fransız menşeili oyun firması Ubisoft, yakın zamanda beklenen aksiyon macera oyunu Assassin's Creed 3'ü PC ve konsollar için satışa sunacak. Firma, bu oyundan büyük başarılar bekliyor. Ancak bu, sadece oyunu geliştirmekle yeterli olmuyor. Geliştirilen ürünü, olabildiğince insanlara tanıtmak da gerekiyor. Reklam ve tanıtımın günümüzde ne kadar önemli olduğu malum. Ubisoft da böyle düşündüğü için kesenin ağzını açmış durumda.

Biliyorsunuzdur, özellikle Noel döneminde birçok ülkede alışveriş çılgınlığı yaşanır. İşte Ubisoft da bunu değerlendirmek istiyor. Noel'in en çok kar elde edecek iki video oyun ismi olarak EA'in FIFA 13'ü ve Activision'ın Call of Duty: Black Ops 2'si gösteriliyor. Ubisoft da üç numaraya Assassin's Creed 3 ile kurulma peşinde.

Assassin's Creed markasının sorumlularından Matt Benson, oyunun çok başarılı olmasını istediklerini bildirerek, reklam ve tanıtım kampanyası için 4 milyon pound'un harcandığını söyledi ve ekledi: Bu, Ubisoft tarihinde bir oyun tanıtım kampanyası için yapılan en ciddi harcama.

Assassin's Creed 3, PS3 ve X360 konsolları için 31 Ekim'de Avrupa'da raflarda yerini alacak. Wii U sürümünün de kasım ayında gelmesi bekleniyor. PC sürümü ise, 2 Aralık'ta çıkıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.