Asya’da internet kullanıcı sayısı 1 milyara ulaştı

Geçtiğimiz günlerde yapılan araştırmaya göre, Asya kıtasında internet kullananların sayısı 1 milyarı aşmış.

Dünya nüfusunun %54′ünü oluşturarak dünya üzerinde oldukça büyük bir nüfus gücüne sahip olan Asyalıların internete olan ilgisi her geçen gün artıyor. We Are Social Singapore'un yaptığı bir araştırmaya göre Asya kıtasında internet kullananların sayısı 1 milyarı aşmış. Geçtiğimiz yıl 900 milyon olan bu sayı 1 sene içinde 100 milyon artarak 1 milyara ulaşmış. Bu Asya kıtasının dünya nüfusunun internet kullanım oranının %45′ine ulaştığı anlamına geliyor.

İnternet üzerinde de oldukça büyük bir güce sahip olan Asya kıtasında internet kullanım oranı en yüksek ülke ise %83 ile Güney Kore. Ayrıca Güney Kore'nin Asya ülkeleri arasındaki en hızlı internete sahip ülke ünvanını da elinde bulundurduğunu da belirtelim. Güney Kore'yi bu listede %79′luk oranla Japonya takip ediyor. Japonya'yı ise %78'lik oranıyla Brunei ve %75'lik oranıyla Singapur takip ediyor. Bu listenin son sırasında ise %1'lik internet kullanım oranıyla Myanmar bulunuyor.

Asya kıtasındaki internet kullanıcılarının sosyal medya kullanımını da ortaya çıkaran araştırmaya bakılacak olursa Asyalıların sosyal medyada da oldukça aktif olduğunu söyleyebiliriz. 811 milyon kişinin sosyal medya kullanıcısı olduğu Asya kıtası dünya üzerindeki sosyal medya kullanıcılarının ise %50'sini oluşturuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.