CoD: Black Ops 2 ve Halo 4, çıkmadan 1 milyonu geçti

Oyuncular aç, oyuncular sabırsız, oyuncular iştahla bu oyunları bekliyor

Oyunseverler için yılın en heyecan verici dönemine girmiş bulunuyoruz. Her yıl özellikle eylül ve aralık ayları arasında hit olabileceğine inanılan onlarca oyun piyasaya sürülüyor ve yüzlerce milyon dolarlık gelirler elde ediliyor. Bu yıl da Halo 4, Call of Duty: Black Ops 2, Assassin's Creed 3, FIFA 13, Need for Speed: Most Wanted gibi birçok iddialı oyunlar bulunuyor, hepsi sırayla kullanıcılarla buluşuyor.

FPS kategorisine geldiğimizde ise, önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da en çok tercih edilecek oyunun Call of Duty olacağı tahmin ediliyor. Birçok piyasa analisti bu konuda hem fikir. Serinin yeni oyunu Black Ops 2, 13 Kasım itibarıyla PC ve konsollar için raflarda yerini alacak. Şu an ise, ön siparişler almaya devam ediyor ve VGChartz sitesinin verilerine göre, Amerika genelinde şimdiye kadar 1 milyon 100 binden fazla ön sipariş almış bile.

FPS kategorisinde bu yılın diğer iddialı ismi Halo 4 ise, Call of Duty: Black Ops 2'yi takip eden isim. Yapım, sadece Xbox 360 konsoluna özel olarak geliştiriliyor olmasına rağmen Amerika'da 1 milyon ön sipariş rakamını geride bırakmayı başardı. Halo 4 de 6 Kasım'da raflarda yerini alacak.

Tabii ki her kim yarışı önde götürürse götürsün, kazananlar yine biz oyuncular olacağız.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.