İstanbul Autoshow 2012 açıldı

2 yılda bir düzenlenen ve bu yılki konsepti 'Sektörün güç gösterisi' olan 'İstanbul Autoshow 2012'de 45 markanın toplam 500'e yakın modeli sergileniyor

Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan otomotiv sektörünün, en büyük şovu İstanbul Autoshow 2012 açıldı.

Dünya ve Avrupa lansmanlarıyla markaların adeta güç gösterisi yapacağı fuarın açılışını Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan ile Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün yaptı.

Basın ve VIP günüyle ilk kez kapılarını TÜYAP'ta açacak olan, 2 yılda bir düzenlenen ve bu yılki konsepti ''Sektörün güç gösterisi'' olan fuarda, 45 markanın 500'e yakın model sergilenirken, 4'ü dünya prömiyeri olmak üzere 31 yeni model ilk kez otomobilseverlerle buluşacak.

Fuarı 2-11 Kasım tarihleri arasında 600 binin üzerinde kişinin ziyaret etmesi bekleniyor. Fuar, kadınlar, çocuklar ve öğrencilere hafta içinde ücretsiz, hafta sonu ise kadınlara yüzde 50 indirimli, çocuklar ve öğrencilere ise yine ücretsiz olacak.

Ziyaretçiler için ayrıca fuar süresinde İstanbul'un çeşitli bölgelerinden ücretsiz servis olanağı da sunulacak. Autoshow, hafta içi 12.00-21.00, hafta sonu ise 11.00-21.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. İstanbul Autoshow 2012, 12 salonda ve toplam 50 bin metrekare stant kurulum alanında gerçekleşiyor.

TeknoKulis editörleri AutoShow Fuarı'nı yakından takip etmektedir. Fuara özel haber ve içeriklerl TeknoKulis'ten takip edebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.