Yeni Silent Hill filmi Revelation 3D'nin ilk hafta açılışı nasıl?

Silent Hill kasabası bir kez daha bizi çağırıyor ve vazgeçmeye niyetli değil

Konami'nin oyun dünyasına armağan ettiği en önemli oyun serilerinden olan Silent Hill'ın beyazperdedeki ikinci macerası Silent Hill: Revelation 3D, 26 Ekim itibarıyla vizyona girdi. Aslında normal şartlarda daha erken gelmesi gereken film, prodüksiyon aşamasında yaşanan birçok problem sebebiyle gecikmişti.

Adından da anlaşılabileceği üzere 3D teknolojisiyle donatılan yeni filmde, ilk filmden de tanıdığımız Sean Bean ve Radha Mitchell gibi isimleri izliyoruz. Ayrıca The Matrix serisinden iyi tanıdığımız Carrie-Anne Moss (Trinity) da bu yeni filmde izleyici karşısına çıkıyor.

Revelation 3D, serinin üç numaralı oyununu temel alıyor. 18. yaş gününe hazırlanan Heather Mason'ın görmeye başladığı kabuslar ve ardından Silent Hill'ın bir kez daha harekete geçmesiyle olaylar başlıyor. Kayıp insanlar, bilinmeyen mekanlar, cevaplar arayan sorular...

Open Road Films tarafından distirbitörlüğü üstlenilen film, 20 milyon dolar bütçeye mal oldu ve gösterimde olduğu ilk 7 günlük süreçte 17 milyon dolarlık gişe hasılatını geride bıraktı. Bakalım toplamda ne kadar kazanabilecek?

Boxofficemojo'nun rakamlarına göre ilk Silent Hill filmi, 97.607 milyon dolarlık hasılat elde etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.