Açlık Oyunları'nın filmi kitabını geçebilir

Yayınlandığı haftadan itibaren tüm dünyada satış rekorları kıran Açlık Oyunları'nın 3 kitaptan oluşan serisi beyaz perdeye 4 film olarak aktarılabilir.

Amerikalı yazar Suzanne Collins tarafından yazılan ve serisinin ilk kitabı 2008 itibariyle yayınlanan Açlık Oyunları, 14 ay içerisinde sadece Kuzey Amerika'da 1,4 milyon kopya satarak ulaşılması zor satış rakamlarına ulaşmıştı. New York Times Best Seller listesinde aralıksız 60 hafta boyunca zirvede kalmayı başaran ve artık efsaneler arasında kendisine yer bulan Açlık Oyunları serisinin ilk filmi 23 Mart 2012'de tüm dünyada vizyona girdiği ilk hafta sonunda sadece ABD'de 155 milyon dolar hasılat elde ederek gişede de ne kadar başarılı olduğunu göstermişti.

Kitap satışlarında olduğu gibi beyaz perdede de oldukça başarılı olan bu fantastik dünyanın çekilmesi beklenen son bölümü Alaycı Kuş iki bölüm halinde beyaz perdeye aktarılacak.

Daha önce Twilight ve Harry Potter gibi gençlerin hayranı olduğu kitapların sinemaya aktarılırken rastladığımız bu durum Açlık Oyunları serisinde de olacak.

Açlık Oyunları serisinin ikinci kitabı olan Ateşi Yakalamak'ın 22 Kasım 2013 tarihinde vizyonda olması beklenirken Alaycı Kuş Bölüm 1'in 21 Kasım 2014 tarihinde ve Bölüm 2'nin de 20 Kasım 2015'te vizyonda olması bekleniyor.

Ayrıca belirtelim Açlık Oyunları: Ateşi Yakalamak'ın çekimlerinin Eylül ayı itibariyle başladığını hatırlatalım. Yönetmen koltuğunda ise bu sefer Gary Ross yerine Francis Lawrence'in olduğunu da belirtelim.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.