Red Bull Media ve Gameloft'tan işbirliği

Oyun devi ve global medya şirketi populer yarış oyununa, ayrıcalıklı yeni bir içerik kazandırmak için işbirliğine imza attı.

Gameloft ve Red Bull Media House işbirliğine imza atarak iPhone, oynananabilen populer yarış oyunu GT Racing:Motor Academy'e üç farklı araç sunuyor - F1 RB8 (F1 dünya şampiyonu Sebastian Vettel'in 2012'de kullandığı araç), Camaro SS Red Bull versiyon ve Hyundai Genesis Coupe Red Bull versiyonu -.

Red Bull'un bilinen renkleriyle sunulan üç yeni model, halihazırda 100 araca sahip olan oyunun koleksiyonuna eklenecek. Mobil yarış simulasyon oyunlarıyla karşılaştırıldığında, GT Racing: Motor Academy etkileyici yarış otomobilleri arasına giriyor. Geniş Career modu sayesinde, yarışçılar sürüş testini geçebilir ve 60'dan fazla çekişme ile yarış heyecanını yaşayabilirler.

Gameloft Publishing Senior Vice President Gonzague de Vallois "Gameloft olarak Red Bull Media House – sürekli olarak en iyi kalitede medya araçları yaratma ve dağıtma çabasında olan medya şirketi- ile çalışmaktan ötürü çok mutluyuz " şeklinde belirtti ve şöyle ekledi: "Unutmayalım ki: Red Bull araba yarış dünyasında oldukça aktif bir marka, sevilen simulasyon yarış oyunu GT Racing: Motor Academy için böylesine önemli bir isimle çalışıyor olmak bizi heyecanlandırıyor."

Yeni GT Racing: Motor Academy güncellemesi iTunes App Store'da 29 Kasım 2012 tarihi itibariyle yüklenebilir olacak. Daha fazla bilgi için, resmi trailerı izleyebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.