Papa, resmi Twitter hesabını açtı

Katolik kilisesinin ruhani lideri Papa 16. Benedikt resmi Twitter hesabını bugün açtı.

Sosyal medya platformlarına ilgi her geçen gün artıyor. Dünya genelinde 1 milyarı aşkın Facebook kullanıcısı ve yarım milyonu aşkın da Twitter kullanıcısı bulunuyor. Tabii bu sayılar her geçen gün artmakta. Bu sosyal platformlar her tür kişi ve kurum tarafından da kullanılıyor. Bu kullanıcılarının belki de en farklısı bugün itibariyle Twitter'a katıldı.

Geçtiğimiz günlerde Katolik kilisesinin ruhani lideri Papa 16. Benedikt'in Twitter hesabı açacağı haberleri ortaya çıkmıştı. Vatikan sözcüsü Federico Lombardi'nin doğrulamasıyla birlikte Papa'nın Twitter hesabı açacağı kesinlik kazanmıştı. Ne zaman açılacağı tam olarak bilinmeyen Twitter hesabı bugün itibariyle açıldı.

@pontifex adlı kullanıcı adı ile Twitter'a kayıt olan Papa, daha Twitter'a adımı atar atmaz 15 bin takipçi sayısına ulaştı. Günün ilerleyen saatlerinde ise 50 bin takıpçi barajını aşan Papa'nın şu an itibariyle 67,759 takipçisi bulunuyor. Herhangi bir spekülasyon olmasın diye hiç kimseyi takip etmeyeceğini açıklayan Papa, Twitter'daki ilk tweetini ise 12 Aralık'da atacağını açıkladı.

Dünya üzerinde 1 milyarı aşkın Katolik nüfusu olduğu düşünüldüğünde Papa'nın Twitter hesabı oldukça yüksek takipçi sayısına ulaşacağını tahmin etmek zor olmaz. Ayrıca Papa takipçilerine, İngilizce olmak üzere Fransızca, Portekizce, İspanyolca, İtalyanca, Lehçe, Almanca ve Arapça olarak ulaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.