Yenilenen Myspace artık müzikle sosyalleştirecek

Eski ışıltılı günlerine geri dönebilecek mi?

Eski popülaritesinden bir hayli uzakta olan MySpace, yeni tasarımı ve özellikleriyle kullanıcıların karşısına çıktı. 2005 yılında News Corp. tarafından tam 580 milyon dolara satın alınan site, ilgi düşüklüğü sebebiyle geçtiğimiz yıl 35 milyon dolara Specific Media'ya satılmıştı. Peki bu firma şimdi ne yaptı?

Aylar süren beta sürecinin ardından MySpace, yeni tasarımı ve özellikleriyle kendini gösterdi. Eskisi gibi yine müzik tanıtım, haberler, paylaşım gibi özellikleri bulunan site, müzisyenlerin ve müzikseverlerin ilk durağı olmayı hedefliyor. Ancak bu kez, artırılan sosyal medya tarafıyla birlikte daha fazla iletişim ve bunun sonucunda daha fazla aktivitenin site üzerinde gerçekleştirilmesi planlanıyor, ki eski güzel günlere tekrar geri dönülebilsin.

Yeni MySpace'te Justin Timberlake de yeni şarkısıyla açılışta önemli bir paya sahip. Timberlake'in yeni şarkısı Suit & Tie, siteye tekrar ziyaret için önemli bir anahtar.

Yetkililer, yeni tasarımı kullanmak istemeyen emektar kullanıcılar için klasik tasarımı da bir köşede tutmayı ihmal etmiyor. Eğer istenirse, bu özellik aktif edilerek klasik görünüm korunabiliyor. Eğer üyeyseniz, en azından neler değişmiş, bir göz atmanızda fayda var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.