1.7 milyar kez indirilen Angry Birds, 16 Mart'ta televizyonlarda

Onlar kızdıkça kızdı, ancak herkes onlara bayıldı. Bayılmaya da devam ediyor.

Finlandiya menşeili oyun firması Rovio'nun yeni bir Disney olma, hatta Disney'i de geride bırakma amacında olduğu biliniyor. Hazırlanan ve başarısız olan onlarca oyunun ardından yaptığınız bir iş, tüm hayatınızı değiştirebiliyor, ki Angry Birds de Rovio için en iyi örnek.

iOS platformunda başlayan, ardından yeni nesil konsollara kadar uzanan bu macera; oyunları geçti, kitaplara, t-shirt'lere, cips paketlerine, hatta gazozlara kadar ulaşan bir marka halini aldı. Son olarak da ünlü gitarist Slash, Angry Birds'ün ana tema müziğini kendince yorumlamış ve Angry Birds Space'in güncellenmiş versiyonunda kullanıcıların beğenisine sunulmuştu.

Tabii tüm bunlar, Angry Birds markasının geliştirildiğinin ve genişletildiğinin kanıtı. Dahası da yolda. Mesela bir çizgi film serisi. Rovio, 16-17 Mart itibarıyla Angry Birds hayranlarını ilk hedef almak üzere bir çizgi film serisini televizyonda başlatıyor. Her haftasonu ekranlara gelmesi beklenen seri, 52 bölüm olarak planlandı. Örneğin bir Samsung akıllı televizyonunuz varsa, içinde yer alan Angry Birds uygulaması sayesinde bu bölümlere ulaşabileceksiniz.

Peki bu bölümler hangi ülkelerin televizyonlarında yayınlanacak? Belirtilen ülkeler şöyle: Avustralya, Güney Kore, Endonezya, Hindistan, Finlandiya, İsrail, Fransa, Almanya, Norveç, Şili ve Brezilya.

Rovio, çizgi film serisi başlamadan önce, Angry Birds serisinin indirilme rakamları hakkında da yeni bilgiler vermeyi ihmal etmedi. Şimdiye kadar birçok farklı üyesi çıkan Angry Birds serisi, şimdiye kadar toplamda 1.7 milyar kez indirilmiş ve bir o kadar da oynanmış.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.