Apple CEO'su Çinli kullanıcılardan özür diledi

Çin gibi önemli bir pazarı üzmeye gelir mi hiç!

Apple, Çinli müşterilerinden özür diledi. Gerekçe ise, kullanıcıları zor durumda bırakan ve diğer ülkelere kıyasla daha farklı olan garanti koşulları.

Apple CEO'su Tim Cook, konu hakkında geçtiğimiz gün Çinli kullanıcılar için açık mektup yazdı. Cook, Apple müşterilerinin haklarının korunması ve zor durumda kalmamaları için ülkenin "tamir, para iadesi ve ürünün tamamen yenilenmesi" gibi ana maddelerinden oluşan garanti şartlarına uyarak yeni düzenlemeler yapacaklarını belirtti. Ayrıca iPhone 4 ve 4S'in de garanti süreleri, diğer ülkelerle karşılaştırıldığında Çin'de daha kısaydı. Bunun için de bir düzenleme yapılacak.

Tüm bu düzenlemelerin ardından Apple ve Çinli müşterileri arasındaki ilişkilerin daha yumuşak bir hal alması bekleniyor. Zira hem Apple, hem de biz teknoloji meraklıları, firma için Çin'in çok büyük bir pazar olduğunu ve her yıl Çin'den ciddi gelirler elde ettiğini biliyoruz. Bunu riske atmayı tabii ki göze almaları çok zor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.