İdil Ün Tınaz, HP Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü oldu

1995 yılında HP ailesine katılan İdil Ün Tınaz, HP Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü oldu.

1995 yılında HP ailesine katılan İdil Ün Tınaz, HP Türkiye'nin İnsan Kaynakları Direktörü oldu. HP Finans ve Teknoloji Hizmetleri Grubu'nda çeşitli sorumluluklar üstlenen Tınaz, 17 yıllık HP kariyeri boyunca çeşitli pozisyonlarda farklı görevler üstlendi. Tınaz, artık bu bilgi birikimini İnsan Kaynakları alanına aktaracak.

İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Fakültesi'nden 1986 yılında mezun olan İdil Ün Tınaz, İş hayatına Esbank'ta başladı ve hazine bölümünde dealer olarak görev aldı. Finans ağırlıklı İşletme Yüksek Lisansını 1995 yılında Virginia Teknik Üniversitesi'nde tamamladıktan sonra Tınaz, 1995 yılında HP ailesine katıldı.

HP Servis organizasyonu ve MEMA bölgesinde çeşitl finans ve operasyon sorumlulukları üstlenen Tınaz, 2002 yılında HP Teknoloji Hizmetleri Grubu'nun Türkiye Finans ve Operasyon Müdürlüğü görevine getirildi. Gösterdiği başarı sebebiyle, 2005 yılında Ülke Finans Direktörü olarak HP Türkiye'nin yönetici kadrosuna katılan İdil Ün Tınaz, Türkiye'deki finansal operasyonların regülâsyonlara uygun olarak en verimli şekilde yürütülmesinde etkin rol aldı.

HP Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü olarak atanan Tınaz, İngilizce ve İtalyanca'yı akıcı bir şekilde konuşuyor. İdil Ün Tınaz, HP Avrupa Kadın Liderler Kurulu'nun yanı sıra Etik ve İtibar Derneği`nin de Yönetim Kurulu üyesidir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.