Myspace'in yeni yüzüne tam 20 milyon dolar harcanıyor

Bir zamanların meşhur MySpace adını değiştirdi, yeni yüzünü tüm dünyaya tanıtmak için büyük reklam çalışmalarına başlayarak milyonlarca dolar harcadı

Yeni yönetim kadrosu ile birlilkte baştan sona büyük bir değişim geçiren sosyal medya platformlarının en gediklisi MySpace, yeni adı ile Myspace reklam kampanyalarına başladı bile. Oldukça büyük bir kampanya olacağı söylenen çalışmanın ilk ayağı ise oldukça şık bir video oldu. Şirketin amacı bu yenilenen yüzü sosyal medyanın her bir kullanıcısına kadar ulaştırabilmek.

Bir zamanların en büyük sosyal ağı olan MySpace'in tekrardan hayata dönüşü ile birlikte göz dolduran yepyeni tanıtım videoları da çıkmaya başladı. Bunların ilki dün gece yayıma girerken, ilginç bir de detay paylaşıldı. Myspace, baştan sona yenilendiğini tüm dünyaya duyurmak için 20 milyon dolarlık bir reklam bütçesi hazırlamış. Bu rakam sayesinde televizyonlarda, radyo ve dijital platformlarda yer bulacak olan reklamlar, kısa sürede şirkete kazanç olarak geri dönecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.