iPhone 5S için üretim ve çıkış tarihi belli mi?

Apple henüz resmi bir açıklama yapmış olmasa da, gün geçmiyor ki bir başka analist daha iPhone 5S için yeni üretim ve çıkış tarihi tahmininde bulunmasın

Apple'ın akıllı telefon serisi iPhone'un son üyesi, çok yakında önceki modellerde olduğu gibi S uzantısı ile birlikte pazara giriş yapacak. Bazı analistlere göre ise iPhone 5S'in bu ay üretim bandına geçmesi ve önümüzdeki Eylül ya da Ekim ayında satışa sunulması mümkün.

Jefferies & Co. markasının analisti Peter Misek, Apple'ın iPhone 5S'i bu ayın sonunda üretmeye başlayacağını ve sonbahar döneminde de raflara yerleştireceğini söylüyor. Bu tahmin, Foxconn'un bir süre önce çok sayıda personel alımı yapması ile birlikte düşünüldüğünde oldukça mantıklı geliyor.

Peter Misek'in bir başka tahmini ise cihazın sonbaharda 25 ile 30 milyon adet arasında piyasaya sürüleceği, bu sayının yıl sonunda 50 ile 55 milyon arasında bir değere yükseleceği yönünde. Analist daha önce iPhone 5S'in geçtiğimiz Mart ayında üretime, Haziran ya da Temmuz'da ise satışa geçirileceğini söylemişti. Bu sebepten ötürü Apple'dan resmi bir açıklama gelene kadar ümitlenmemek daha mantıklı olacaktır.

5S, öncülünden daha hızlı bir işlemci, daha iyi bir kamera ve hatta belki de parmak izi okuyucusu ile birlikte gelecek. Son olarak donanımsal iç tasarımda değişiklik gerçekleşse de, daha önceden alışık olduğumuz üzere, dış dizaynın iPhone 5 ile aynı olması bizim için şaşırtıcı olmayacaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.