Nexus 7 çok satmak için duyguları kullanıyor

Google yaklaşan tatil dönemi ve dolayısıyla artacak alışveriş çılgınlığını için hazırlıklara başladı. Kindle Fire'ı geçmek isteyen Nexus 7'si için duygusal reklam kampanyaları start aldı bile.

Google, Amerika'da yaklaşmakta olan Noel tatilinin göz önüne alarak Nexus 7'si için yeni bir reklam kampanyasına başladı. İlgili sezona henüz bir ay kadar olmasına rağmen tabletini şimdiden öne çıkarmak isteyen şirket iki yeni reklam videosunu yayına soktu. Önceki benzerleri gibi duygusal içeriklere sahip olan videolar her türden kullanıcı için uygun bir ürün olduğu mesajını veriyor.

İlk video, oyun teması üzerinden ilerliyor ve alışılageldik "satranç oynayan iki yaşlı adam" portresini günümüze uyarlıyor. Nexus 7 üzerinden satranç oynayan yaşlıların yanısıra iki genç kardeşin oyun heyecanını ve bir de havalimanında beklerken gözü Nexus 7'ye takılan genç bir adamı görüyoruz.

İkinci video ise Romeo ve Juliet adlı klasiği okuyan farklı karakterleri kullanıyor. Küçük kızına uyuması için Shakespeare'in oyununu okuyan bir baba, bir öğretmen ve tiyatrocu bir erkeği izliyoruz.

Google'ın erkenden bu reklam işine soyunmasının sebebi ise Amazon'un Kindle serisi ile yarışa girmiş olması. Zira Kindle Fire şu günlerde firmanın tabletinin önüne geçmiş durumda!

Mobil kullanıcılarımız videoları izlemek için buraya ve buraya tıklayabilir.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.