HTC, giriş ve orta seviye telefon modellerine mi odaklanmalı?

Bildiğiniz gibi firma, üçüncü çeyrek itibarıyla tarihinde ilk kez zarar açıklamıştı.

HTC, giriş ve orta seviye telefon modellerine odaklanarak yoluna devam etmeli. Bu düşünce, Tayvan Ekonomik İlişkiler Bakanlığı tarafından dile getirildi. Bu modellere yönelerek özellikle Çin gibi gelişmekte olan pazarlarda iyi sonuçlar elde edilebilir ve böylelikle HTC'nin geçtiğimiz yıl %10.7 olup da bu yıl %4'e kadar gerileyen global pazar payında tekrar artışlar gözlenebilir.

Yakın geçmişe baktığımızda, HTC'nin One isimli amiral gemisi modeliyle başarılı bir grafik çizdiğini, ardından da One mini, One Max ve Butterfly S gibi modellerini kullanıcılara sunmaya başladığını görüyoruz. Lakin bu modeller, giriş seviyesi olarak tabir edilecek tipte değil ve piyasada üst seviye model olarak birçok markanın ürünü bulunuyor. Yüksek özelliklerin yanına fiyat faktörü de eklenince, birçok kullanıcı daha uygun modelleri tercih edebiliyor.

Nomura Securities analisti Peter Liao da HTC'nin Desire gibi 300 doların altında modeller hazırlayarak Çin gibi pazarlarda iyi sonuçlar elde edebileceğini düşünüyor. Hatırlarsanız HTC, yılın üçüncü çeyreği itibarıyla 101.3 milyon dolarlık zarar açıklamış ve bu bir "ilk" olarak HTC tarihinde yerini almıştı.

HTC'nin parmak izi okuyucusuna sahip ve 5.9 inç büyüklüğünde ekranı bulunan One Max modelinin incelemesi için tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.