Mobil aksesuarlar da modaya uyuyor

Mobil aksesuar markası Ttec, yaptığı işin içine modayı ve tasarımı da katmaya devam ediyor

Türkiye'nin en çok satan mobil aksesuar markası Ttec, yaptığı işin içine modayı ve tasarımı da katıyor. Ttec, ürünlerini sadece mobil cihaz aksesuarı olarak değil, aynı zamanda bir moda ve tasarım objesi olarak da konumlandırmayı hedeflerken, bu alanda önemli bir adım attı.

Ttec, bu öncü vizyonu doğrultusunda; son olarak Zara ve Mavi Jeans gibi dünyanın önde gelen hazır giyim markalarına tasarımlar yapan Ali Güleç ile işbirliği yaptı. Türkiye'de mobil aksesuarlar alanında ilk kez bir tasarımcıyla ortak çalışarak, tasarımcının çizgilerini kapaklarına taşıyan Ttec, bu akıma öncülük etmiş oldu.

Yeni neslin önde gelen tasarımcılarından Güleç, Ttec için Kurukafa ve Baykuş çizimli sıradışı tasarımlar yaptı. iPhone 5/5s/5c ve Turkcell T40 modellerine özel bu tasarımlar; mobil cihaz aksesuarının dünyada artık modanın bir parçası olduğuna dair çok güçlü bir örnek. Ali Güleç ile işbirlikleri hakkında konuşan Ttec Pazarlama Direktörü İrem Erdoğan, şunları söyledi:

"Türkiye'de 1994'ten beri mobil aksesuar işinin içindeyiz ve öncüsü konumundayız. Bu işe başladığımızdan bu yana hem cihazlar, hem de tüketici beklentileri ve davranışları değişti, dönüştü. Günümüzde tüketiciler artık sadece ürüne değil, o ürünün tasarımına, o yılın moda eğilimlerine ne kadar ayak uydurduğuna da dikkat ediyor. Biz de Ttec olarak aksesuarda tasarım ve moda konusunda öncü olmak istiyoruz. Ali Güleç ile çalışarak Türkiye'de bir tasarımcı ile çalışan ilk aksesuar markası olduk ve şimdiden çok güzel yorumlar almaya başladık. Bu çerçevede önde gelen tasarımcılarla işbirliklerimize devam ederek sektörümüzü daha da ileriye taşımak arzusundayız."

Yurtdışında da tanınan bir Türk tasarımcı

Ttec için tasarımlar yapan Ali Güleç, çizim hayatına ortaokul yıllarında, dönemin mizah dergilerinde karikatür çizerek başladı. Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'ni kazanarak Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü'nden mezun oldu. Hem öğrencilik hayatında hem de sonrasında tasarım ve illüstrasyonla alakalı pek çok başarılı işe imza atan Güleç, Türkiye'nin tanınmış reklam ajanslarıyla yurtiçi ve yurtdışı markalara illüstrasyon çalışmaları yaptı. 2007 yılında kurduğu tasarım stüdyosu ile ağırlıklı olarak tekstil firmalarına tasarım ve tasarım danışmanlığı hizmeti veriyor. Hizmet verdiği markalar arasında Zara, River Island, Urban Outfitters, Mavi Jeans, Koton, Loft gibi yurtiçi ve yurtdışı tanınmış isimler yer alıyor. Ticari işlerinin yanı sıra, bireysel işleriyle pek çok karma sergide yer almakla beraber bunlardan en sonuncusu Chicago' da International Museum of Surgical Science' da yapılan Face Off isimli sergiydi. Çalışmaları ayrıca Japonya, Fransa, Amerika ve İngiltere' de yayınlanan dergilerde yer aldı.

Ali Güleç:

"Ttec işbirliği benim için bir ilk oldu"

"Ttec ile çalışma nedenlerim arasında, prestijli ve güvenilir bir marka olması, kaliteli olması, daha geniş kitlelere çalışmalarımın ulaşma potansiyeli gibi maddeler ilk sıralarda yer alıyor" diyen Ali Güleç, şunları söylüyor:

"Başka önemli bir neden de, tasarımın fark yaratacağının bilincinde olan ve tasarımcıları destekleyerek daha da gelişmeyi hedefleyen vizyona sahip olmaları. Ttec, Türkiye' de bu sektörde benim için bir ilk. Daha önce bazı şirketlerden teklif gelse de, bunlar çok içime sinmeyen projelerdi. Ttec ise, çalışmalarımın emin ellerde olduğunu bildiğim bir marka."

Güleç'in Ttec için hazırladığı baykuş ve kurukafa desenli telefon kılıfları

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.