BlackBerry, eski Sony ve HTC yöneticisini işe aldı

BlackBerry'ye yeni bir kan. Firma, daha evvel birçok önemli şirkette çalışan Ron Lokus'u, yeni Cihazlar ve Çözümlerden Sorumlu Başkan olarak belirledi.

Kanadalı mobil üreticisi, özellikle son çeyrekte ettiği 4.4 milyar dolarlık zararla adından söz ettiriyor. Ekonomik fiyatlı telefonlar üreterek gelişmekte olan pazarlara yönelmeyi düşünen BlackBerry'nin, bir süre önce Jakarta kod adlı yeni telefonu için Foxconn ile anlaşma imzaladığı söylenmişti. Tabii son aylara baktığımızda birçok işten çıkarma ve CEO değişikliği gibi durumlar da yaşanmıştı. Şimdi de ekibe Lokus dahil oldu.

Peki Ron Lokus kimdir?

Kısaca bahsetmek gerekirse, daha önce HTC'de stratejilerden sorumlu kişi, Sony Ericsson'un Teknoloji Bölümü Başkanı ve OpenNMS Group'un CEO'su gibi koltuklarda oturduğunu söyleyebiliriz. Lokus, şimdi BlackBerry'de oldukça zor görevler üstlenecek. Giderek azalan müşteri sayısını tekrar artırmak ve ürün satışlarını tekrar canlandırmak için Lokus'un bir hayli mesai harcaması gerekiyor.

Kısa bir süre önce yaptığımız haberimizde, BlackBerry 10 işletim sistemli telefonların az kullanıldığından söz etmiştik. Yeni işletim sistemindeki uygulama azlığı ve yaşanan sorunlar, birçok kullanıcıyı tedirgin etmiyor değil.

Bakalım nasıl çözümler gelecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.