CES 2014: Samsung'tan 105 inçlik sinema gibi 4K televizyon

Samsung, CES 2014'te 105 inçlik kavisli ekranlı 4K televizyonunu görücüye çıkardı.

Televizyondan çok bir sinema perdesini andıran 105 inç ekranlı televizyonlar, önümüzdeki yıllarda birçoğumuzun evini süsleyecek gibi görünüyor.

Samsung bu ürünü dünyanın ilk ve en geniş ekranlı kavisli 4K televizyonu olarak lanse ederken, benzer söylemler LG tarafından da gelmişti. Tabii LG'nin modelinin 70 bin dolar fiyatta olması, Samsung'un modelinin ne kadara satılacağı sorusunu da akıllara getiriyor.

21x9 ultra geniş görüntü oranı bulunan televizyon, 11 milyon piksel değerinde. Ayrıca otomatik derinlik artırıcı gibi özellikler sayesinde de görüntünün olabildiğince etkileyici sunulması hedefleniyor.

Bu ürünün de dahil olduğu U9000 serisi televizyonlar için Samsung, tüketicilerin de görüşlerini alarak birçok farklı ekran oranına sahip ürünle karşımıza çıkacak. İlk başta 78, 65 ve 55 inçlik modellerden bahsediliyor, ancak dediğimiz gibi ekran boyut çeşitliliği artacak.

Ayrıca Samsung, tüm 4K televizyonlarında görüntü kalitesini yükseltme özelliği bulunduracak. Bu sayede bir HD video dahi izliyorsanız bu videonun kalitesinin Ultra HD'ye yakınlaştırılması hedeflenecek.

Ek olarak tüm Samsung 4K TV'lerde HDMI 2.0, MHL 3.0, HEVC, HDCP 2.2 ve Samsung'un UHD Evolution Kit'i bulunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.