CES 2014: Intel, şarj çözümü olarak "akıllı kâse" üretecek

Akıllı cihazlar için kullanmaya başladığımız kablosuz şarj çözümlerine akla gelmeyecek yeni bir üye katılıyor. Intel, içine atılan cihazları şarj eden bir kâse üzerinde çalışıyor.

Çoğumuzun gün içerisinde yaptığı "anahtar ve benzeri şeyleri büyük çanaklara atmak" alışkanlığı hiç akla gelmeyecek bir çözüme dönüşebilir. CES 2014 teknoloji etkinliği bünyesinde konuşan Intel'in meşhur CEO'su Brian Krzanich'in söylediğine göre yakın zamanda akıllı kâse ya da akıllı çanak benzeri ürünleri piyasada görebilirmişiz. Bu enteresan ürünün amacı ise akıllı cihazlarınızı kısa sürede şarj etmek! Kâsenin içine atacağınız akıllı saat ya da akıllı telefonunuz otomatik olarak şarj olmaya başlayacak, evden çıkarken kapının yanına koyduğunuz ürünün içinden cihazlarınızı alabileceksiniz.

Şimdilik gerçekleşmesi kesin olan hayal gibi projenin olası mahsulü hakkında detaylı bilgi bulunmuyor. Bahsi geçen çanak ya da kâsenin tek işlevinin şarj mı olacağı da belirsizliğini koruyor. Şimdilik sadece şirketin akıllı headset'leri ile kullanılması planlanan akıllı çanak, ilerleyen dönemlerde tablet, telefon, ultrabook gibi örnekleri şarj edebilecek. Bu zihni sinir projenin meyvesi magnetik rezonans teknolojisi ile çalışacakmış. Ürünün resmi çıkış tarihi ise şimdilik belli değil.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.